کد خبر : 1982084 | 03 آذر 1402 ساعت 17:00 | 5.6K بازدید | 6 دیدگاه

من به این تیم ایمان دارم

پیولی: باور کنید به کورس قهرمانی بر می‌گردیم

استفانو پیولی، مربی میلان، اطمینان دارد که تیمش می‌تواند با بردهای متوالی به کورس قهرمانی سری آ برگردد.

پیولی: باور کنید به کورس قهرمانی بر می‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان پس از 12 بازی از سری آ با کسب 23 امتیاز در رده سوم قرار دارد در حالی که تا چندی پیش صدرنشین هم بود. میلانی‌ها در هفته‌های اخیر با افتی عجیب مواجه شدند و حالا هشت امتیاز با اینتر صدرنشین اختلاف دارند. روسونری فردا در سن سیرو میزبان فیورنتیناست.

1949029

استفانو پیولی در نشست خبری این بازی گفت: «حرف زدن فایده ندارد و ما فردا باید در زمین ثابت کنیم تیم خوبی هستیم. باید نشان دهیم از اشتباهات قبلی درس‌های لازم را گرفته‌ایم. ما به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و با کمک هواداران می‌خواهیم برنده شویم.»

احتمال میدان دادن به کاماردا، پدیده 15 ساله: «استعداد ربطی به سن ندارد. او توانایی بالایی دارد و من به سن بازیکن برای میدان دادن نگاه نمی‌کنم. سرنوشت گاهی اوقات فرصت‌های خاصی را برای شما ایجاد می‌کند. ما باید به او کمک کنیم. او جوان است، اما از نظر شخصیتی بالغ است. کاماردا از بودن با ما خوشحال است و آماده است تا در صورت نیاز به ما کمک کند.»

انتقادات فزاینده هفته‌های اخیر: «من روی نقاط ضعف تیم سخت کار می‌کنم. باید روی کاری که انجام می‌دهیم متمرکز بمانم. ما برای رشد و پیشرفت تیم کار می‌کنیم و به دنبال مقصر نیستیم. از دیروز ما خودمان را به شکل جدی برای فیورنتینا آماده کرده‌ایم. من به خوبی می‌دانم که نقش من چیست و به ایده‌هایم وفادارم.»

1957821

اطمینان به تیم: «کسانی سعی می‌کنند چیز مهمی بسازند و کسانی هم سعی می‌کنند همه چیز را خراب کنند. من به دسته اول تعلق دارم. من به بازیکنانم ایمان دارم. ما بعد از هشت مسابقه به شایستگی پیشتاز بودیم و سپس در 4 بازی آخر به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم و در این قضیه همگی مسئولیت‌هایمان را بر عهده گرفته‌ایم.»

آیا از خریدهای تابستانی خود پشیمان هستید؟ «افسوس برای کسانی است که تلاش نمی‌کنند. ما این‌جا در میلان یک تیم رقابتی داریم و ولی اکنون به دلیل مصدومیت و محرومیت چند بازیکن در شرایط اضطراری هستیم. مطمئن هستم که تعداد مصدومیت‌ها در آینده کم‌تر خواهد شد.»

آیا هنوز برای قهرمانی می‌جنگید؟ «با 26 بازی باقی‌مانده، هنوز چند تیم می‌توانند برای فتح اسکودتو بجنگند، اما این نباید فکر و ذکر ما باشد. تمرکز ما باید روی فیورنتینا باشد. سپس هدف را در طول مسیر پیدا خواهیم کرد. هدف فعلی ما بازگشت به مسیر پیروزی است. تیم خوب کار می‌کند، اما می‌توانیم بهتر باشیم. ما به‌خاطر اشتباهات خودمان جریمه شدیم ولی روحیه خودمان را از دست نداده‌ایم. ما به گذشته نگاه نمی‌کنیم و من انتقاد را می‌پذیرم. باور کنید که ما می‌توانیم به کورس قهرمانی برگردیم.»

چالش دشوار فیورنتینا: «با وینچنزو ایتالیانو، فیورنتینا فوتبالی هجومی بازی می‌کند. او بازیکنان خوب زیادی در خط حلمه دارد و همیشه رویارویی با تیم‌های او دشوار است. بازی سه‌شنبه با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا؟ هنوز زود است.»

دیدگاه‌ها