کد خبر : 1982091 | 03 آذر 1402 ساعت 17:00 | 8.4K بازدید | 23 دیدگاه

قوی سپید تارتار در آسمان چرخ می‌زند

هوادار صفر - ملوان یک: هیچ‌کس از این نتیجه جا نخورد!

مهدی تارتار با ملوان یک پیروزی ارزشمند دیگر به دست آورد تا ۱۹ امتیازی شود و موقتا بالاتر از پرسپولیس و سپاهان قرار بگیرد.

 هوادار صفر - ملوان یک: هیچ‌کس از این نتیجه جا نخورد!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر دو تیم هوادار و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید.

در این بازی مهدی تارتار به دلیل محرومیت از جایگاه ویژه بازی ملوان را دنبال می‌کرد و محمد نوری جای او لب خط قوی سفید انزلی را هدایت می‌کرد.

ویدئو: 317539

این مسابقه بسیار پربرخورد و پرصحنه بود و در نیمه اول در مهمترین موقعیت بازی، ملوانی‌ها دو بار پشت سر هم با مجید عیدی و رضا جعفری توپ را به تیرک دروازه هوادار کوبیدند و یک فرصت خطرناک هم از سمت راست با حرکت جعفری از شش قدم هوادار عبور کرد. هواداری‌ها هم در این نیمه تلاش زیادی برای خلق موقعیت داشتند اما مصدومیت امین قاسمی نژاد در دقیقه ۱۳ بهترین مهاجم هواداری‌ها را از فکری گرفت.

در نیمه دوم بار دیگر ملوان از کناره‌ها فشار آورد و در نهایت در دقیقه ۶۹ با یک حرکت تمرین شده، با سانتر از سمت راست رضا جعفری، پدرام قاضی‌پور دروازه علیرضا حقیقی را با ضربه سر فرو ریخت. در ادامه بازی هوادار با بازی مالکانه سعی در فرار از شکست داشت و رو به بازی مستقیم آورده بود اما با دفاع خوب ملوان و توپگیری‌های افشار صداقت این اتفاق نیفتاد.

1958033

در دقایق پایانی اعصای نیمکت هوادار به شدت به وقفه‌های بازی از سوی بازیکنان حریف معترض بودند و سر و صداهایی از نیمکت‌ها به گوش می‌رسید اما در نهایت بازی با یک گل به سود ملوانی‌ها به پایان رسید.

هفته یازدهم لیگ برتر/ ورزشگاه پاس قوامین/ جمعه ۳ آذر ۱۴۰۳/ بدون تماشاگر

تیم داوری: کوپال ناظمی، محمدرضا منصوری، علیرضا طاهرخانی/ ناظر: رحیم رحیمی مقدم


هوادارترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، مرتضی منصوری، صائب محبی، مهدی عبدی، سبحان پسندیده (۴۶-محمد دیندار)، مهدی گودرزی، قائم اسلامی خواه (۷۹-داریوش شجاعیان)، محسن سفید چقایی (۴۶-امیرحسین بهادر)، محمد عباسی (۷۹-محمد چهارمحالی)، عبدالکریم اسلامی، امین قاسمی‌نژاد (۱۴-مهدی باقری)

ملوانترکیب ملوان:
افشار صداقت، ابوذر صفرزاده، آرمان اکوان (۴۶-میلاد باقری)، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی (۸۲-امین پورعلی)، رضا جعفری (۸۲-مسعود زائرکاظمین) و محمدرضا سلیمانی (۵۸-سهیل فداکار)


1958035

بولت سپاهانکارت زرد:
کارت زردمحمد دیندار (۵۸)
کارت زردپوریا پورعلی (۷۵)
کارت زردپدرام قاضی پور (90)


توپ گلشرح گل:

بولت سرشاخههوادار صفر- ملوان یک (دقیقه 68: پدرام قاضی‌پور): حمله سریع ملوانی‌ها با حرکت ترکیبی از سمت راست با سانتر بی نقص رضا جعفری همراه شد و پدرام قاضی‌پور با ضربه سر دروازه هوادار را فرو ریخت.

ویدئو: 317536

1958032

🥇 بهترین بازیکن:

 پدرام قاضی‌پور در این مسابقه چهره‌ای خستگی ناپذیر از خود نشان داد و با یک ضربه سر استادانه زمینه‌ساز برتری تیمش شد. او در این بازی دونده بود و جایگیری‌های خوبی هم داشت.

📌اتفاق ویژه: 

ملوان با این پیروزی بزرگ ۱۹ امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس و سپاهان، بالاتر از آنها، موقتا در رده دوم قرار گرفت. به هرحال تیم‌های لیگ برتر در حال حاضر حساب دیگری روی ملوان می‌کنند و آنها به بازی‌های خوب‌شان در این فصل ادامه می‌دهند که می‌توانند با تکمیل بازی‌های لیگ در نیم فصل اول نیز جایگاه سزاوارانه‌ای داشته باشند.

دیدگاه‌ها