کد خبر : 1982093 | 03 آذر 1402 ساعت 17:15 | 21.7K بازدید | 8 دیدگاه

دومین گل، بعد از جنجال بزرگ

طوری گل زدند که دست داور به وسط زمین بچرخد!

حاجی عیدی با گلزنی برای اراکی‌ها حساب کار را در جنجالی‌ترین بازی هفته به تساوی کشاند.

طوری گل زدند که دست داور به وسط زمین بچرخد!

به گزارش "ورزش سه"، شاید ساعت‌ها تماشای گل مردود شده آلومینیوم به پیکان هم نتواند هواداران فوتبال را برای متقاعد شدن در خصوص تصمیم کمک پیام حیدری در این بازی کمک کند.

با این حال شاگردان مجتبی حسینی با وجود ده نفره شدن در نیمه دوم بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار دادند و روی سانتر دقیق میلاد فخرالدینی به دهانه دروازه ناصری، عارف حاجی عیدی موفق شد با سایش سر خود به توپ مسیر آن را تغییر داده و گل اول تیمش را ثبت کند.

گلی که دیگر جای حرف و حدیثی هم نداشت و پیام حیدری این بار بدون درنگ دستش را به سمت مرکز زمین نشان داد تا خیال کادر فنی آلومینیوم از به تساوی کشیده شدن نتیجه بازی با خودروسازان راحت شود.

ویدئو: 317537

حاجی عیدی که هر ده بازی قبلی تیمش در این فصل به میدان رفته، حالا در 24 سالگی تحربه کافی برای درخشش در ترکیب تیمش را پیدا کرده و امروز موفق شد با ثبت اولین گل فصل خود برای آلومینیوم، کمی از استرس کادر فنی تیمش کم کند.

استرسی که پس از دریافت گل افساید در هفته گذشته مقابل فولاد، حالا با آفساید گرفته شدن گل سالم در بازی با پیکان نزد مجتبی حسینی به یک خشم تبدیل شده است. خشمی که با این گل احتمالا در طول جریان بازی فروکش کند.

دیدگاه‌ها