کد خبر : 1982133 | 03 آذر 1402 ساعت 19:42 | 14.8K بازدید | 30 دیدگاه

شادی دیوانه وار گلزن ملوان، دنبال آغوش!

ملوان در ادامه رویاپردازی‌هایش در تهران هوادار را شکست داد تا جشن‌های کوچک آنها در لیگ ادامه داشته باشد.

شادی دیوانه وار گلزن ملوان، دنبال آغوش!

به گزارش ورزش سه اولین باری است که یک مربی (محمود فکری) در لیگ برتر معترف می‌شود که باید تیمش با گل‌های بیشتری شکست می‌خورد و این مسئله بیشتر از اینکه ناشی از ضعف تیم هوادار باشد حاکی از قدرت و توانمندی تیم ملوان بود.
در میانه نیمه دوم ملوان به آنچه استحقاقش را داشت، رسید و پدرام قاضی پور مدافع – هافبک چپی که قاعدتا نباید در نوک حمله باشد در زمان درست در جای درست بود تا سانتر خوب رضا جعفری را تبدیل به گل کند.

ویدئو: 317536

شادی گل قضای پدرام قاضی پور هم در نوع خود جالب بود و تقریبا نیمی از زمین را دوید و هم شادی گل عجیبی داشت. او در حالی به سمت نیمکت تیمش دوید و از دست بازیکنان هم تیمی‌اش فرار کرد که به نظر می‌رسید در حال رفتن به سمت شخص خاصی روی نیمکت است اما از مقابل نیمکت‌نشینان ملوان هم عبور کرد و به داخل زمین برگشت.

1958110

قاضی پور که با قد نسبتا کوتاهش پرش و ضربه سری فوق‌العاده داشت غیر از شادی دیوانه‌وار نزدیک نقطه کرنر سرانجام با محمدی نوری و علیرضا محمد دو دستیار مهدی تارتار شادی کرد و در نقطه‌ای متوقف شد.

1958111

گل سه امتیازی این بازیکن کرمانشاهی ملوان را موقتا به رده دوم جدول رساند که برای تیم تارتار و انزلی‌چی‌ها فوق العاده هیجان‌انگیز است. حالا آنها از 11 بازی 22 امتیاز دارند. این یعنی که با میانگین دو امتیاز از هر مسابقه مدعی قهرمانی لیگ برتر هستند.

دیدگاه‌ها