کد خبر : 1982155 | 04 آذر 1402 ساعت 04:42 | 15.9K بازدید | 10 دیدگاه

امید سورگی به تنه به تنه شدن با کریس

میلاد سورگی یکی از جوان‌های مورد نظر یحیی گل محمدی در این فصل بوده است که در فهرست بازی برگشت مقابل النصر قرار خواهد گرفت.

امید سورگی به تنه به تنه شدن با کریس

به گزارش ورزش سه، جدا از محمد عمری که از بین جوان‌های پرسپولیس جزو اسکواد اصلی یحیی گل محمدی در پرسپولیس به حساب می‌آید میلاد سورگی نیز در این فصل توانسته دقایقی برای خودش در ترکیب این تیم دست و پا کند.
نکته جالب در مورد سورگی اینجاست که او غیر از بازی رفت مقابل النصر در سه دیدار دیگر آسیایی تیمش به میدان رفته است.
سورگی که البته نامش در فهرست بازی رفت مقابل النصر قرار داشت و با نیمکت نشینی در آن مسابقه شکست را تجربه کرد در بازی با الدحیل در قطر از دقیقه 83 به میدان رفت و در ورزشگاه آزادی در مصاف با استقلال تاجیکستان دقیقه 84 وارد میدان شد.

1958146

این وینگر جوان در بازی برگشت مقابل استقلال تاجیکستان هم در دقیقه 89 به میدان رفت و حالا امیدوار است در دیدار مقابل النصر در ریاض هم گل محمدی دقایقی به او میدان دهد که البته این مسئله به شرایط مسابقه و نتیجه ارتباط مستقیم دارد.
سورگی در بازی حساس و مهم با سپاهان که آخرین مسابقه رسمی سرخ‌ها قبل از مصاف با النصر بود هم در لحظات پایانی به میدان رفت و با تلاش خود در آخرین لحظات می‌توانست سازنده یک گل باشد اما شهاب زاهدی در کمال تعجب توپی که با زحمت فراوان سورگی روی دروازه ریخته شده بود را با مشت زد تا هم فرصت از دست برود هم اخراج شود.

دیدگاه‌ها