کد خبر : 1982156 | 03 آذر 1402 ساعت 20:59 | 61.9K بازدید | 68 دیدگاه

تأیید شد: استراحت سه ستاره النصر برای پرسپولیس

لوئیس کاسترو تصمیم گرفت تا از سه ستاره تیمش در ترکیب ابتدایی النصر استفاده نکند.

تأیید شد: استراحت سه ستاره النصر برای پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که شب گذشته روزنامه الریاضیة اعلام کرده بود، لوئیس کاسترو تصمیم گرفت تا برای بازی امروز برابر الاخدود رده شانزدهمی، به چند تن از ستاره‌های مطرح تیمش استراحت بدهد تا آنها برای دو بازی برابر پرسپولیس و الهلال آماده شوند.

نخستین تغییر در درون دروازه شکل گرفت. جایی که نواف العقیدی، سنگربان شماره یک و اصلی النصر به طور کلی از لیست دیدار امروز برابر الاخدود کنار گذاشته شد.

این بازیکن در تمرینات تیم ملی عربستان دچار آسیب دیدگی شد و با وجود حضور در تمرینات گروهی، اما لوئیس کاسترو تصمیم گرفت تا به طور کلی به او استراحت دهد، با این حال، العقیدی به همراه اتوبوس تیم راهی استادیوم الاول پارک شد.

1958150

دومین تغییر در ترکیب تیم، نیمکت نشین شدن مارسلو بروزوویچ است. هافبک کروات در فیفا دی اخیر، در هر دو مسابقه تیم ملی کشورش برابر لتونی و ارمنستان 180 دقیقه برای کرواسی بازی کرد و امروز بازی را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

و بالاخره سومین ستاره‌ای که از ترکیب خارج شده، سادیو مانه سنگالی است. او در بازی تیم ملی کشورش برابر سودان جنوبی 2 گل زد و یک پاس گل داد و 62 دقیقه در زمین حضور داشت. مانه در تساوی بدون گل سنگال برابر توگو نیز 90 دقیقه بازی کرد.

مهاجم سابق لیورپول و بایرن در بازگشت به ریاض احساس تب و داغی بدن داشت و به همین دلیل لوئیس کاسترو ترجیح داد برای بازی امروز او را نیمکت نشین کند و ممکن است در نیمه دوم از او و بروزوویچ استفاده کند.

دیدگاه‌ها