کد خبر : 1982164 | 04 آذر 1402 ساعت 05:20 | 12.6K بازدید | 7 دیدگاه

بازخوانی یک نشست مطبوعاتی جنجالی؛

محمود فکری و هشدار به بازیکنان خوش گذرانش!

محمود فکری کنفرانس خبری متفاوتی را برگزار کرد و در نشست مطبوعاتی خود به طور شفاف از بازیکنان هوادار انتقاد کرد.

محمود فکری و هشدار به بازیکنان خوش گذرانش!

به گزارش "ورزش سه"، هوادار در هفته یازدهم مقابل ملوان، چهارمین شکست خانگی خود را متحمل شد. آنها پیش‌تر در دستگردی به آلومینیوم، تراکتور و فولاد باخته بودند.

فکری که مثل همیشه لب خط حرص و جوش زیادی می‌خورد و همانند بازی‌های قبلی در این استادیوم روز خوش ندیده بود، پس از بازی کنفرانس متفاوتی را برگزار کرد. او با شهامت پس از تبریک به ملوان اعتراف کرد که تیمش استحقاق شکست سنگین‌تر را هم داشته و شخصیت تیمی هوادار گم شده است.

اگرچه هوادار پیش از تعطیلات فیفادی چند بازی خوب را گذرانده بود و با پیروزی برابر صنعت نفت، با آرامش بیشتری به تعطیلات چند روزه رفت اما محمود فکری اصلا از شرایط تمرینی تیمش در روزهای گذشته راضی نبوده و شاید پیش از این مسابقه مقابل تیم پرانگیزه ملوان پیش‌بینی باخت را داشته است.

ویدئو: 317557

فکری می‌گوید حرف‌هایش در تمرینات خریدار و گوش شنوایی نداشته و شاگردانش بابت اینکه بیشتر گل نخوردند باید خوشحال باشند! او همچنین برخلاف سایر مربی‌ها نه تنها از شرایط مالی گلایه نکرد بلکه اعتقاد دارد باشگاه هوادار در پرداخت‌ها جلو هم هست.

نکته مهم دیگری که فکری به آن اشاره داشت مصدوم‌های زیاد هوادار بود. این سرمربی منکر تاثیر تعطیلات زیاد لیگ در این آسیب دیدگی‌ها نشد اما بیشتر تقصیر را به خود بازیکنان بابت سبک زندگی نه چندان سالم‌شان نسبت داد. هوادار که ایوب کلانتری را بابت مصدومیت صلیبی در ادامه فصل از دست داده، مقابل ملوان فریبرز گرامی را نداشت و نفراتی مثل قائم اسلامی‌خواه، محمد عباسی و امین قاسمی نژاد با مصدومیت‌های جزئی در ترکیب اصلی قرار گرفتند که امین در همان دقایق ابتدایی بدون هیچ برخوردی بدون مصدومیت تعویض شد.

1958159

فکری در این خصوص حرف‌های مهمی بر زبان آورد: "بازیکن باید توجه بیشتری به زندگی‌اش داشته باشد و سروسامان بدهد. اینکه این اندازه مصدوم داریم یک مقدار طبیعی نیست و مشکلی وجود دارد. بازیکنان باید یک مقدار بیشتر به زندگی‌شان برسند و باید وقتی از آن‌ها استفاده می‌کنیم سالم باشند و کارایی داشته باشند. ما در هر بازی یا حین بازی مصدوم داریم یا قبل از بازی آسیب می‌بینند. امیدوارم شکل زندگی بازیکنان به طوری باشد که همه آن‌ها را سالم در اختیار داشته باشیم."

سرمربی هوادار همچنین گفت نمی‌شود برای سالم شدن سبک زندگی بازیکنان برای آنها دوربین مخفی کار گذاشت و آنها باید نسبت به پولی که دریافت می‌کنند احساس مسئولیت داشته باشند.

این حرف‌هایی کم سابقه از یک سرمربی لیگ برتری علیه بازیکنانش است و شاید کمتر پیش آمده باشد که یک سرمربی باخت تیمش را به جای زمین، داوری، مشکلات مالی و... مستقیما به بازیکنان خودش ربط بدهد. هوادار در حال حاضر ۱۰ امتیاز از ۱۱ بازی دارد و باید دید در ادامه بازی‌های تا پایان نیم فصل اول تغییری در شرایط آنها به خصوص در بازی‌های خانگی رخ می‌دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها