کد خبر : 1982184 | 04 آذر 1402 ساعت 06:31 | 34.1K بازدید | 12 دیدگاه

احتمال غیبت ستاره بزرگ النصر مقابل پرسپولیس

سرمربی النصر برای دیدار مقابل الخدود ته جدولی به برخی بازیکنان نامدار خود استراحت داد.

احتمال غیبت ستاره بزرگ النصر مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش سه النصر در چارچوب مسابقات لیگ عربستان در حالی مقابل الخدود قرار  گرفت و با سه گل برنده شد که بازیکنانی نظیر آیمریک لاپورت، سادیو مانه و مارسلو بروزوویچ در ترکیب اصلی این تیم حضور نداشتند.  
از این جمع لاپورت که مصدوم است و احتمالا به بازی پرسپولیس نخواهد رسید اما ظاهرا مانه و بروزوویچ به خاطر حضور در دو بازی اخیر تیم ملی کشورشان استراحت کردند. البته نام هر دو بازیکن در فهرست النصر دیده می‌شد که بروزوویچ در نیمه دوم به زمین رفت اما شنید شده مانه دچار سرماخوردگی شده است و جمعه شب بازی نکرد.  
با این شرایط ترکیب النصر مقابل الخدود اینگونه بود: راغد، سلطان الغنام، فتیل، العمری، تلس، فوفانا، اوتاویو، سامی، غریب، تالیسکا و رونالدو. فتیل و العمری در دفاع میانی بازی کردند و عبدالرحمان غریب و تالیسکا در نقش وینگر در ترکیب بودند. 
اوتاویو پرتغالی و سوکو فوفانا پشت سر سامانی النجی بازی کردند که نمره بالایی گرفت و یک گل هم زد.  تالیسکا و غریب وینگرهای این تیم بودند. تلس برزیلی در دفاع چپ و سلطان الغنام در دفاع راست حضور داشتند. کریستیانو رونالدو هم مهاجم نوک بود که دو گل زد.  

1958198

برای النصر این که تنها 72 ساعت بعد از این بازی باید مقابل پرسپولیس به میدان برود نفراتی مثل محمد ماران، علی الحسن، آیمن یحیی، مارسلو بروزوویچ و السلیهیم در نیمه دوم به میدان رفتند. 
از بین هافبک‌های النصر فقط تالیسکا تعویض نشد. تلس برزیلی هم در وقت‌های تلف شده بیرون رفت.

دیدگاه‌ها