کد خبر : 1982193 | 04 آذر 1402 ساعت 00:48 | 14K بازدید | 29 دیدگاه

کاسترو: با داشتن رونالدو، همه چیز آسان می‌شود!

مربی النصر می‌گوید که تیم او از حریف برتر بوده و با کنترل مسابقه به پیروزی رسیده است.

کاسترو: با داشتن رونالدو، همه چیز آسان می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، النصر موفق شد با سه گل از سد میهمان انتهای جدولی خود یعنی الاخدود عبور کند. لوئیس کاسترو سرمربی پرتغالی می‌گوید که تیمش بازی خوبی را مقابل الاخدود انجام داد و پس از کنترل بازی مقابل تیمی قابل احترام، با نتیجه خوب پیروز شد.

سرمربی النصر در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی را کنترل کردیم، بهتر از حریف بودیم و با یک نتیجه خوب مقابل تیمی شایسته پیروز شدیم. هنوز تا پایان لیگ خیلی فاصله داریم. ما در ابتدای فصل 6 امتیاز از دست دادیم و توانستیم فاصله‌مان را با تیم‌های صدرنشین کم کنیم. ما نگاه نمی‌کنیم که چه تیم‌هایی پشت سر ما هستند زیرا لیگ طولانی در پیش است.

1958216

وی در خصوص اینکه آیا به دلیل بازی پیش رو با الهلال ترجیح داد به سادیو مانه و مارسلو بروزوویچ کروات استراحت بدهد، گفت: من به بازی بعدی فکر نکردم بلکه به بازی‌های گذشته نگاه کردم زیرا آنها دیر به تیم رسیدند و برای این مسابقه آماده نبودند.

وی در مورد اینکه چرا چندان از سکو فوفانا استفاده نمی‌کند، گفت: ما به همه بازیکنان اعتماد داریم اما طبیعی است که در هر مسابقه فقط یازده بازیکن شرکت می‌کنند و این فقط فوفانا نیست که همیشه در بازی‌ها شرکت نمی‌کند، الحسن، الصليهم، النجعی، يحيى و... نیز اینگونه هستند.

سرمربی النصر با تمجید از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیمش گفت: رونالدو بازیکن متفاوتی بوده و بهترین بازیکن جهان است. وقتی بازیکن شماره یک دنیا را داشته باشی همه چیز برایت آسان می‌شود.

1958215

او در ادامه به تمجید از هموطنش اوتاویو گفت: اوتاویو در زمین به دنیا آمده است، می‌توانید او را همه جا پیدا کنید. ما خوشحالیم که اوتاویو در کنار ما و در النصر است. او به ما کمک زیادی می‌کند.

کاسترو در پایان گفت: تیم ما دارای یک گروه خوب برای حل هر مشکلی است که با آن روبرو می‌شویم، من انسجام جمعی را که در تیم داریم تحسین می‌کنم. موفقیت هر بازیکنی، موفقیت کل گروه است و این چیزی است که همه بازیکنان ما آن را با تمام وجود احساس می‌کنند.

دیدگاه‌ها