کد خبر : 1982205 | 04 آذر 1402 ساعت 01:36 | 10.2K بازدید | 11 دیدگاه

انریکه صدر را ول نمی‌کند

پی‌اس‌جی ۵-۲ موناکو: آتش‌بازی در پاریس

پاری سن ژرمن در هفته سیزدهم لیگ فرانسه موفق شد موناکو را ۵-۲ ببرد.

پی‌اس‌جی ۵-۲ موناکو: آتش‌بازی در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی این هفته لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن و موناکو در پاریس برابر همدیگر قرار گرفتند. فاصله این دو تیم تا پیش از این بازی ۳ امتیاز بود و پاریسی‌ها با پیروزی در این دیدار، امتیازهای خودشان را به عدد ۳۰ رساندند.

ویدئو: 317600

پاری سن ژرمن بازی را بهتر آغاز کرد. در دقیقه ۸ پاس کیلیان امباپه به راموس و ضربه او را فیلیپ کان، دروازه‌بان حریف دفع کرد و بازی صفر-صفر ماند.

۱۰ دقیقه بعد راموس موفق شد. شوت دمبله در سمت راست محوطه جریمه با واکنش بسیار ضعیف دروازه‌بان مواجه شد و توپ به جلوی پای راموس افتاد. مهاجم پاریس راحت‌ترین کار ممکن را انجام داد و دروازه را باز کرد.

1958247

برتری میزبان ۴ دقیقه بیشتر دوام نداشت و در دقیقه ۲۲ روی پاس اشتباه دوناروما توپ به مینامینو رسید و او توانست مسیر کوتاهی با توپ را طی کند و سپس ضربه‌اش را به سمت دروازه بزند که توپ وارد دروازه و بازی ۱-۱ شد.

1958249

پس از گل پاریس فشار‌ حملاتش را افزایش داد و موناکو را به دفاع برد. البته با دفاع خوب مهمان نتوانستند موقعیت‌ زیادی خلق کنند.

در دقیقه ۳۸، ماگاسا در محوطه جریمه بر روی دمبله خطا کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. امباپه پشت توپ قرار گرفت و بازی را ۲-۱ کرد.

1958248

پایان نیمه اولبازی با همین نتیجه در نیمه اول به اتمام رسید.

در در دقیقه ۴۷ مینامینو فرصت داشت دوباره بازی را مساوی کند اما این بار دوناروما خوش درخشید و با سیو توپ، مانع گلزنی او شد.

این دیدار در اکثر دقایق نیمه دوم شباهتی به نیمه اول نداشت و هیچ موقعیتی بر روی دروازه‌‌ها خلق نمی‌شد. پاریس با وجود دست بالاتر تا حدودی به همین یک گل برتری راضی بود و در آن سمت موناکو نمی‌توانست موقعیت خلق کند و گل تساوی را بزند.

از دقیقه ۷۰ دوباره ورق نیمه برگشت. در حالی که موناکو کاملا جلو کشیده بود، توپ لو رفت و پاریسی‌ها وارد فاز حمله شدند. پاس عالی فابین رویز، دمبله را صاحب توپ کرد و او با لمس توپی عالی مدافع موناکو را از پیش رو برداشت و با ضربه به گوشه دروازه گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

1958250

دو دقیقه بعد در یک حمله دیگر از پی‌اس‌جی ویتینیا صاحب توپ شد. او در پشت محوطه جریمه با شوتی فنی به سمت راست دروازه بازی را چهار بر یک کرد.

1958246

در دقیقه ۷۵ روی پاس عمقی و فرار فولارین بالوگان، این مهاجم در موقعیت خوبی قرار گرفت. دوناروما از دروازه خارج شد که توپ را مهار کند اما بالوگان با ضربه‌ای حساب‌شده، دومین گل موناکو را وارد دروازه پاری سن ژرمن کرد.

در پانزده دقیقه پایانی بازی هیچکدام از دو تیم نتوانستند دروازه دیگری را تهدید کنند. داور شش دقیقه وقت اضافه اعلام کرد در آخرین ثانیه‌های بازی روی حرکتی از سمت راست و در ادامه تعلل مدافعان موناکو، توپ به کولو موانی رسید و او بلافاصله اقدام به شوت‌زنی کرد که موفق شد گل پنجم را هم بزند. بازی چند ثانیه بعد از این گل به پایان رسید و پاری سن ژرمن موفق شد با پیروزی ۵-۲ صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.

دیدگاه‌ها