کد خبر : 1982247 | 04 آذر 1402 ساعت 11:57 | 45.5K بازدید | 8 دیدگاه

در انتظار امضای قرارداد: دنیا به کام ستاره رئال!

باشگاه رئال مادرید قصد دارد قرارداد خوسلو، مهاجم اسپانیایی این تیم، را دائمی کند.

در انتظار امضای قرارداد: دنیا به کام ستاره رئال!

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با قرارداد قرضی و تا پایان فصل جاری به رئال مادرید پیوست تا به خط حمله این تیم کمک کند. 

جدایی کریم بنزما و عدم جذب مهاجم نوک جدید باعث شد که او فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب رئال داشته باشد و توانست نشان دهد که شایستگی پیوستن به این تیم و پوشیدن پیراهن رئال را داشته است. 

عملکرد خوب این ستاره اسپانیایی در خط حمله رئال مادرید تحسین بسیاری از فوتبال‌دوستان را به همراه داشت و او توانست اعتماد کارلو آنچلوتی را هم جلب کند و حالا نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده که مدیران رئال به فکر امضای قرارداد دائمی با او هستند. 

1926615

این بازیکن پس از مصدومیت وینیسیوس جونیور و رودریگو فرصت بیشتری هم برای نشان دادن توانایی‌هایش در ترکیب رئال مادرید خواهد داشت و امیدوار است که خیلی زود به بازیکن اصلی آن‌ها تبدیل شود و با ادامه روند گلزنی‌هایش پیروزی‌های ارزشمندی را برای این تیم به ارمغان بیاورد. 

هر دو طرف مشتاق امضای قرارداد جدید و دائمی کردن قرارداد فعلی هستند و مشکلی برای انجام توافق نهایی بین آن‌ها وجود نخواهد داشت و انتظار می‌رود که قرارداد خوسلو به‌زودی به صورت رسمی دائمی شود و او فصل آینده را هم با پیراهن رئال به میدان برود.

دیدگاه‌ها