کد خبر : 1982283 | 04 آذر 1402 ساعت 14:15 | 15.1K بازدید | 5 دیدگاه

حمایت قاطع از آرتتا: حق دارد من را انتخاب کند!

داوید رایا، دروازه‌بان آرسنال، می‌گوید تصمیم نهایی برای انتخاب ترکیب اصلی تنها باید برعهده میکل آرتتا باشد.

حمایت قاطع از آرتتا: حق دارد من را انتخاب کند!

به گزارش "ورزش سه"، رایا که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از برنتفورد به آرسنال پیوست توانست خیلی زود جای آرون رمزدیل را در ترکیب اصلی این تیم بگیرد. 

او در حالی به دروازه‌بان اول آرسنال تبدیل شده که اشتباهات قابل توجهی در این فصل داشته اما از حمایت جدی آرتتا برخوردار است و این موضوع انتقادهایی را از تصمیم سرمربی جوان این تیم به‌همراه داشته است. 

غیبت رمزدیل در دروازه این تیم باعث شده که او نگران جایگاهش در تیم ملی انگلیس در آستانه برگزاری رقابت‌های یورو 2024 باشد و پدر این بازیکن هم صحبت‌هایی را در اعتراض به تصمیمات آرتتا مطرح کرده بود که حواشی بسیاری را برای این تیم به همراه داشت.

1941226

رایا در گفت‌وگو با روزنامه دیلی میل و در پاسخ به سوالی درباره جو به راه افتاده درباره حضور او در دروازه آرسنال اظهار داشت: «هرکسی نظر خودش را دارد. اگر آن‌ها دوست دارند بحثی در این باره به راه بیندازند، اجازه دهید این کار را انجام دهند. 

من رابطه بسیار خوبی با آرون دارم و هر دوی ما اینجا هستیم تا بتوانیم به تیم کمک کنیم. در آخر باید به یاد داشته باشیم که تصمیم‌گیری در این باره تنها برعهده سرمربی تیم است و او است که باید بازیکنان را انتخاب کند.» 

دیدگاه‌ها