کد خبر : 1982284 | 04 آذر 1402 ساعت 14:18 | 37.9K بازدید | 33 دیدگاه

فوتبالیست کامل یعنی رودریگو

رودریگو 10 برابر بهتر از وینیسیوس است!

په‌په مخیاس، اسطوره باشگاه کادیز، بر خلاف نظرات عمومی، رودریگو را بازیکنی بسیار بهتر از وینیسیوس می‌داند.

رودریگو 10 برابر بهتر از وینیسیوس است!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس در تابستان 2018 به رئال اضافه شد و یک‌سال بعد از او نیز رودریگو به رئال پیوست. 

هر دو ستاره برزیلی در سال‌های اول حضورشان در رئال نتوانستند متقاعد کننده کار کنند و انتقاداتی نیز از آن‌ها می‌شد اما در دو فصل گذشته توانسته‌اند ارزش‌هایشان را اثبات کنند و الان دیگر نمی‌توان رئال را بدون وینی و رودریگو تصور کرد. هر دو از ستاره‌های ثابت تیم ملی برزیل نیز هستند.

1958318

در آستانه بازی رئال برابر کادیز، مخیاس در مصاحبه با آاس گفت که بر خلاف نظر بسیاری، او رودریگو را بازیکنی بهتر از وینیسیوس می‌داند حتی اگر وینی در دو سال اخیر توانسته در 10 تای نهایی توپ طلا قرار بگیرد.

مخیاس گفت: «من واقعا رودریگو و سبک بازی او را دوست دارم. از نظر من او 10 برابر بهتر از وینسیوس است. او خوب دریبل می‌زند و به‌راحتی ریتم بازی را عوض می‌کند. بسیار ساده و روان بازی می‌کند و هم خوب گل می‌زند و هم گل می‌سازد. او فوتبالیستی کامل‌تر از وینیسیوس است.»

1951700

مخیاس در مورد پیش‌بینی‌اش از بازی فردای رئال-کادیز نیز گفت: «امیدوارم بتوانیم رئال را شکست دهیم. رئال در سال‌های اخیر گاهی برابر تیم‌های متوسط و رده پایین جدول نتوانسته مثل بازی‌های بزرگ باشد. امیدوارم فردا شب خوب رئال نباشد و با توجه به شرایط رئال که مصدومان زیادی دارد، بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.»

دیدگاه‌ها