کد خبر : 1982285 | 04 آذر 1402 ساعت 14:24 | 19.7K بازدید | 31 دیدگاه

طلسم کارت مربی محبوب استقلال شکسته شد

مهدی هاشمی‌نسب می‌تواند در بازی امروز استقلال روی نیمکت این تیم بنشیند.

طلسم کارت مربی محبوب استقلال شکسته شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از انجام 9 مسابقه در رقابت‌های لیگ برتر، بالاخره طلسم حضور یکی از اعضای کادرفنی استقلال روی نیمکت این تیم شکسته شد و مهدی هاشمی‌نسب می‌تواند تیمش را در بازی امروز برابر ذوب‌آهن همراهی کند.

تصویب قانون رعایت سقف بودجه سبب شده بود تا برخی از استقلالی‌ها مانند گوستاوو بلانکو و سعید مهری با تأخیر به تیم اضافه شوند و این موضوع دامن مربیان تیم را نیز گرفت و هاشمی نسب و یوسو سسما نیز به همین دلیل قادر به دریافت کارت بازی نبودند.

پس از آنکه تعدادی از بازیکنان استقلال رقم قراردادهای خود را کاهش دادند، بلانکو توانست قرارداد خود را ثبت کند و این اتفاق در روزهای اخیر نیز مجددا تکرار شد تا این بار نوبت به مهدی هاشمی نسب برسد که بتواند کارت بازی خود را دریافت کند. البته خود این مربی نیز رقم قراردادش را کم کرد تا این اتفاق در نهایت رخ دهد.

در همین زمینه، باشگاه استقلال اطلاعیه ای را صادر کرده و نوشته است:

مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال که به دلیل رعایت قانون سقف بودجه، نمی‌توانست روی نیمکت، استقلال را همراهی کند، پس از همکاری و همدلی صورت گرفته در تیم استقلال جهت کاهش قراردادها، قراردادش در سازمان لیگ ثبت شد تا کارت او برای حضور بر روی نیمکت استقلال صادر شود.

دیدگاه‌ها