کد خبر : 1982349 | 04 آذر 1402 ساعت 18:23 | 18.4K بازدید | 8 دیدگاه

حمله هوایی به لیگ برتر در دیدار سیتی-لیورپول (عکس)

هواداران افراطی اورتون از بازی منچسترسیتی و لیورپول استفاده کردند تا پیام اعتراضی خود خطاب به لیگ برتر انگلیس را به نمایش بگذارند.

حمله هوایی به لیگ برتر در دیدار سیتی-لیورپول (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران اورتون در جریان بازی منچسترسیتی و لیورپول با به نمایش گذاشتن بنری بر فراز ورزشگاه اتحاد به تصمیم لیگ برتر در کسر 10 امتیاز اعتراض کردند.

هواپیمایی در جریان نیمه دوم بازی حساس امروز از فراز آسمان ورزشگاه اتحاد عبور کرد که حامل این پیام بود: "لیگ برتر = فاسد. #‌تافی‌‌های لعنتی #‌اورتون". شبکه اسکای اسپورت در پوشش بازی امروز از نمایش این هواپیما خودداری کرد.

1958413

لیگ برتر انگلیس هفته گذشته به دلیل نقض قوانین سود و پایداری مالی، بزرگترین کسر امتیاز در تاریخ این مسابقات را انجام داد. کسر 10 امتیاز از اورتون موجب شد تا آن‌ها به رتبه نوزدهم سقوط کنند.

این باشگاه اعلام کرد که این محرومیت ورزشی کاملاً نامتناسب و ناعادلانه بوده و شوکه و ناامید است. گروه هواداران افراطی اورتون به نام "The 1878s" تصمیم گرفتند از بازی حساس سیتی و لیورپول برای اعتراض خود استفاده کنند.

1958412

گفته می‌شود چون بازی فردای اورتون و منچستریونایتد پس‌ از غروب آفتاب برگزار می‌شود، آن‌ها تصمیم گرفتند تا از بازی امروز برای انتقال پیام جنجالی خود استفاده کنند.

با این وجود طرفداران اورتون قصد دارند پیش از بازی فردا خارج از استادیوم گودیسون پارک با نمایش دادن شعارها و بنرهای خود مجددا به این حکم اعتراض کنند.

دیدگاه‌ها