کد خبر : 1982378 | 04 آذر 1402 ساعت 19:54 | 30.9K بازدید | 87 دیدگاه

داور معروف تایید کرد: حق بارسلونا را خوردند

ادواردو ایتورالده گونزالس، داور سابق لالیگا، تایید کرد که صحنه مشکوک سرنگونی رافینیا در محوطه جریمه رایو وایه‌کانو پنالتی بوده است.

داور معروف تایید کرد: حق بارسلونا را خوردند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و رایو وایه‌کانو در چارچوب هفته چهاردهم لالیگا برابر همدیگر قرار گرفتند. شاگردان ژاوی چند هفته‌ای بود که نتوانسته بودند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند و قصد داشتند در این بازی ثابت کنند می‌توانند به روزهای خوششان برگردند.

ژاوی به عنوان مربی در تمام بازی‌هایش مقابل رایو وایه‌کانو موفق به پیروزی نشده بود و این دیدار خارج از خانه بهترین فرصت برای پیروزی و ساکت کردن منتقدان بود.

در دقیقه ۳۹ میزبان روی سوپرگل اونای لوپز به برتری رسید و بارسلونا باز هم در یک بازی دیگر در شرایط سختی قرار گرفت. آبی‌اناری‌ها پس از گل فشار حملات‌شان را بیشتر کردند و در دقیقه ۸۹ موفق شدند با گل به خودی لژیون، به گل برسند.

1958457
1958458

در ادامه روی یکی دیگر از حملات‌شان در دقیقه ۴+۹۰ رافینیا می‌رفت که در موقعیتی عالی در محوطه جریمه صاحب توپ شود اما بازیکن حریف به جای دور کردن توپ ساق رافینیا را زد و او را به زمین انداخت.

داور اعتقادی به پنالتی نداشت و بازیکنان و کادر فنی بارسلونا به شدت به این تصمیم اعتراض کردند. در کارشناسی داوری پس از بازی، ادواردو ایتورالده، داور سابق لالیگا، تایید کرد که ضربه بازیکن رایو وایه‌کانو به پای رافینیا پنالتی بوده است و داور در این صحنه اشتباه بزرگی مرتکب شده است.

دیدگاه‌ها