کد خبر : 1982382 | 04 آذر 1402 ساعت 20:08 | 278.9K بازدید | 98 دیدگاه

خودنمایی پس از تیم ملی؛

بغض نوراللهی بدجور ترکید!

ستاره ایرانی الوحده مرد اول تیمش در دیدار مقابل الامارات بود.

بغض نوراللهی بدجور ترکید!

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی 9 روز پس از اینکه اردوی تیم ملی ایران را بخاطر ناراحتی از شرایطش و دور بودن از فهرست برای نخستین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل هنگ‌کنگ ترک کرد، در بازگشت به امارات و اولین بازی برای الوحده درخشان ظاهر شد و ستاره تیمش در دیدار امروز مقابل الامارات بود.

تیم فوتبال الوحده از ساعت 16:15 امروز در حالی هشتمین مسابقه فصل لیگ برتر امارات را در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی مقابل تیم رده دوازدهمی الامارات آغاز کرد که مثل همیشه احمد نوراللهی را در ترکیب اولیه و خط میانی داشت ولی در نیمه اول نتوانست به گل برسد و به تساوی رضایت داد.

شروع دوباره بازی برای الوحده توفانی بود و آنها 52 ثانیه پس از شروع نیمه دوم روی نفوذ زلیم‌خان باکائف از جناح راست زمین صاحب موقعیت شدند که پاس در عرض این بازیکن روسی به پشت محوطه جریمه را احمد نوراللهی بدون مکث و با یک ارسال چیپ استثنایی به محوطه جریمه فرستاد تا عمر خربین گل اول را به ثمر رساند.

1958461

احمد نوراللهی که سکوت محض پس از اتفاقات رخ داده در اردوی تیم ملی و واکنش‌ها نسبت به رفتارش داشت، امروز با انگیزه زیاد مقابل الامارات کار کرد و در شروع نیمه دوم توانست دومین پاس گل فصل خود در لیگ برتر امارات را ثبت کند.

نوراللهی که از این پاس گل با روحیه بالاتری کارش را دنبال می‌کرد و در حلقه بازیکنان الوحده قرار گرفت، در دقیقه 52 توپ ریباند شده از شوت زلیم‌خان باکائف به تیرک عمودی دروازه الامارات را بدون مکث و با شوت محکم زمینی و مهار نشدنی تبدیل به گل کرد و تیمش را به دومین گل رساند.

الوحده لحظاتی بعد گل سوم را توسط گوآنکا به ثمر رساند و با توجه به اینکه برتری خود را تقریبا قطعی کرده بود، در دقیقه 64 دو تغییر در ترکیبش به وجود آورد و احمد نوراللهی را هم بیرون کشید.

اسماعیل مطر، ستاره سابق امارات و کاپیتان الوحده نیز پس از حضور تعویضی در زمین توانست چهارمین گل را بزند تا در شب درخشش احمد نوراللهی، این تیم به پیروزی 4 بر یک مقابل الامارات دست پیدا کند، 15 امتیازی شود و در رده چهارم جدول لیگ برتر امارات قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها