کد خبر : 1982407 | 04 آذر 1402 ساعت 21:48 | 9.5K بازدید | 11 دیدگاه

ادی هاو درباره بردن چلسی: ساده بود!

ادی هاو، سرمربی نیوکسل، پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل چلسی، عملکرد شاگردانش را تحسین کرد و این برد را بیانیه‌ای قاطع از سمت بازیکنانش دانست.

ادی هاو درباره بردن چلسی: ساده بود!

به گزارش "ورزش سه"، امروز در بازی‌ای جذاب، نیوکسل توانست با نتیجه ۴-۱ چلسی را در سنت جیمزز پارک شکست دهد و یک برد روحیه‌بخش و عالی به دست آورد.

ادی هاو پس از بازی در نشست خبری حاضر شد و به تمجید از عملکرد تیمش و صحبت درباره بازی پرداخت.

«ساده بود، من از بازیکنان خواستم به میدان بروند و برد را برای تیم به دست بیاورند، آنها هم عالی کار کردند و موفق شدند یک نمایش عالی نشان دهند. مستحق پیروزی بودیم. در بازی امروز می‌توانید نکات مثبت زیادی ببینید.

1958527

بازیکنان باتجربه‌تر تیم در تغییر بازی به نفع ما موفق عمل کردند. آنها هستند که شرایط را تغییر می‌دهند. جمال لاسلس، تریپیر، مت ریچی، آنها در زمین تیم را اداره می‌کنند و مطمئن می‌شوند که ما تسلیم نشویم.

لویس مایلی در زمین فوق‌العاده بود. او فقط ۱۷ سال دارد و مانند یک بازیکن با تجربه عمل کرد. بزرگترین کاری که در زمین کرد روی گل اول بود. پاس گلش را ببینید، یک تصمیم باورنکردنی. او ذهنیت درستی دارد و مطمئنم بازیکن بزرگی خواهد شد. به او امید زیادی داریم.

این برد یک بیانیه کامل از طرف تیم بود. ما شخصیت قوی خودمان را امروز نشان دادیم. تیمی که نه‌تنها نمی‌خواهد ببازید، بلکه تشنه پیروزی و زدن گل‌های بیشتر است. به این بازیکنان افتخار می‌کنم.»

دیدگاه‌ها