کد خبر : 1982414 | 04 آذر 1402 ساعت 22:26 | 21.3K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای جنجالی لو: ارزش آلمانی مردم‌فریبی است!

یواخیم لو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، می‌گوید افت این تیم به ارزش‌های آلمانی ارتباطی ندارد و این تیم به سادگی باید به دنبال راه حل‌های بهتر باشد.

ادعای جنجالی لو: ارزش آلمانی مردم‌فریبی است!

به گزارش "ورزش سه"، لو از سال 2006 تا 2021 به مدت 15 سال سرمربی تیم ملی آلمان بود و با این تیم نتایج خوب و پیوسته‌ای گرفت و در نهایت هم در جام جهانی 2014 به قهرمانی رسید. اما به نظر می‌رسد نقطه اوج آلمان با او در همین تورنمنت رقم خورد و بعد از آن افول آلمان شروع شد. این تیم در دو جام جهانی بعدی خیلی زود حذف شد.

اخیرا هدایت این تیم به دست یولیان ناگلزمان 36 ساله سپرده شده است. اما حضور او حتی در حد یک شوک مثبت هم عمل نکرده است. در فیفادی ماه نوامبر، آلمان که تابستان میزبان یورو خواهد بود دو شکست ناامیدکننده مقابل ترکیه و اتریش را تجربه کرد تا این تیم در یکی از نگران کننده‌ترین وضعیت‌های تاریخش قرار داشته باشد.

1958546

یواخیم لو، در پاسخ به سوالی در این باره که آیا وضع اخیر تیم ملی آلمان به خاطر عدول "از ارزش‌های آلمانی" است جواب داد:  "نه، این از آن حرف‌های مردم فریبانه است. ما دیگر نمیتوانیم مدعی ارزش باشیم. مگر تیم‌های دیگر مثل انگلیس و آرژانتین برای خودشان ارزش ندارند؟!  آنتونیو رودیگر مانند یک دیوانه کار می‌کند، جاشوا کیمیچ و دیگران کاملا متعهد هستند. فضایل و اشتیاق آلمانی یا هر چه اسمش را بگذارید در این تیم هست و پایه همه چیز است. نگرش بازیکنان ما درست است اما این برای موفقیت در سطح بالا کافی نیست.

باید راه حل‌های تاکتیکی پیدا کنیم. این باید رویکرد ما در فوتبال آلمان باشد. ما همچنین باید در تمرینات بازیکنان نوجوان و تیم های پایه تجدید نظر کنیم. این انتقاد یا ناامیدی از یولیان نیست. او یک مربی جوان با ایده های خوب و با تجربه است. بعد از چهار بازی نمی توانید او را زیر سوال ببرید. مطمئنم راه حل هایی پیدا خواهد کرد."

دیدگاه‌ها