کد خبر : 1982418 | 04 آذر 1402 ساعت 22:47 | 16.4K بازدید | 4 دیدگاه

پیام احساسی کلوپ برای دیاز و پدرش

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از پدر لویس دیاز و خانواده‌اش که در ورزشگاه اتحاد شاهد تساوی منچسترسیتی و لیورپول بود حمایت کرد.

پیام احساسی کلوپ برای دیاز و پدرش

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول موفق شد تیم صدرنشین منچسترسیتی را با تساوی 1-1 در خانه متوقف کند. سیتی می‌رفت که با گل ارلینگ هالند در نیمه اول به بیست و چهارمین پیروزی متوالی خانگی خود برسد که گل ترنت الکساندر آرنولد در نیمه دوم مانع این موفقیت شد.

از حواشی این دیدار، حضور مانوئل دیاز، پدر لوئیس دیاز، بعد از آزادی از دست گروگان گیرهای چریک‌های آزادی بخش کلمبیا بود. او دوازده روز زندانی بود و با حمایت دولت کلمبیا آزاد شد. لیورپول هم در این بازه از کمک به دیاز و خانواده‌اش دریغ نکرد. دوربین‌های ورزشگاه اتحاد شادی پدر دیاز بعد از گل آرنولد را رصد کردند که بازتاب زیادی داشته است.

1958551

کلوپ هم در جواب سوالی در این مورد، حرف‌های همدلانه‌ای زد: "خانواده دیاز اکنون اینجا هستند، و لوئیس وقت بیشتری دارد که با خانواده باشد و این عالی است. باشگاه خیلی به آنها کمک کرد که واقعا درست بود. اتفاقات وحشتناکی افتاد اما همه تیم با او متحد شدند و حالا او برای کریسمس کنار خانواده است."

دیاز علی‌رغم سپری کردن دوره‌ای دردناک برای خانواده‌اش، اخیراً در فرم خوبی به سر می‌برد، و دو گل در برد ۲-۱ کلمبیا مقابل برزیل در مسابقات مقدماتی جام جهانی در فیفادی اخیر به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها