کد خبر : 1982432 | 04 آذر 1402 ساعت 23:47 | 75K بازدید | 122 دیدگاه

عوامل یک باشگاه علیه ما سمپاشی کردند

مصاحبه جنجالی مربی استقلال پس از نبرد با ذوب

بهزاد غلامپور می‌گوید تیم‌شان در دیدار مقابل ذوب‌آهن لایق پیروزی بوده است.

مصاحبه جنجالی مربی استقلال پس از نبرد با ذوب

به گزارش ورزش سه، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان استقلال درباره دیدار با ذوب آهن می‌گوید: «خوب بازی کردیم و باید برنده می‌شدیم. اگر بعد از گلزنی با تمرکز بیشتری بازی می‌کردیم می‌توانستیم اختلاف‌مان را بیشتر کنیم. شما موقعیت‌های استقلال را در نیمه اول مرور کنید. ضربات آخر را خوب نزدیم. فراموش نکنید مقابل ذوب آهنی بازی می‌کردیم که یکی از تیم های خوب لیگ برتر است. ما برای کسب سه امتیاز به اصفهان آمده بودیم و به کمتر از آن قانع نبودیم ولی جلوی اتفاقات فوتبالی را نمی شود گرفت. در مجموع شاهد بازی زیبایی بودیم. ما تلاش می کردیم توپ را روی زمین بیاوریم ولی ذوب آهن بیشتر از حربه اوت های بلند استفاده کرد. ایراد هم نمی شود گرفت. این هم تاکتیک است ولی به نظرم داور باید وقت اضافه بیشتری می گرفت به خاطر اینکه هر اوتی می شد، تا آماده پرتاب شوند، زمان اتلاف می شد. به نظرم داور باید وقت اضافه بیشتری می گرفت.»

او درباره صدرنشینی استقلال توضیح می‌دهد: «به هر چیزی توجه می کنیم جز صدرنشینی. حتی به قهرمان نیم فصل هم جام نمی دهند. مهم آخر فصل است. ما برای ادامه این روند باید با تمرکز و با قدرت کارمان را جلو ببریم. بازیکن ما پتانسیل زیادی دارند. خود بچه ها بعد از این مسابقه ناراحت‌تر از همه بودند. می گفتند باید می بردیم. این یک اتفاق مثبت است. نشان می دهد چقدر حس مسئولیت پذیری نسبت به پیراهنی که به تن می کنند دارند. انشالله که بتوانیم در بازی های پیش رو با تمرکز بیشتر توپ‌هایمان را گل کنیم.» 

1952607

غلامپور با تشکر از مردم اصفهان می‌گوید: «استقبال طرفداران از استقلال بی نظیر بود. دو روز خیلی خوب را در اصفهان داشتیم. این شور و اشتیاق به ما انگیزه می دهد. باید از آنها تشکر کنم. خیلی خوشحالیم که در هر شهری هوادار داریم و حامی استقلال هستند.»

مربی استقلال در پایان درباره حواشی آخر بازی توضیح می‌دهد: «دوست نداشتم درباره این اتفاق صحبت کنم چون یک چیزهایی کاملا مشخص است و نیازی به توضیح اضافه ندارد. البته ما می دانیم پشت پرده این ماجرا چه بوده. می خواهند برای استقلال حاشیه درست کنند و قشنگ معلوم است از کجا آب می خورد. متاسفانه عوامل یک باشگاه در اصفهان علیه ما سمپاشی کردند که مهم نیست. بعد از بازی هم شاهد یک شو خنده‌دار و سازمان یافته بودیم. با این کارها به ما نه، به خودتان بی احترامی می کنید. به جای اینکه برای چنین چیزهایی زمان بگذارید، دنبال فوتبال باشید. آخر فیلمبردار باید برای یک تیم و هوادارانش کری بخواند؟! نباید رسانه ملی اسیر بازی‌های رنگی شود. جوری از مساوی استقلال خوشحال بودند که انگار تیم محبوب شان قهرمان شده. یکی دیگر می گوید من اولین بار به آقای نکونام گفتم لالیگایی و پشیمانم. شما از رفتار خودت پشیمان باش. لقب لالیگایی را طرفداران استقلال به نکونام دادند نه شما که کارمند یک باشگاه هستی و از آنجا حقوق می گیری. قصدم نبود جواب دهم چون احساس می کنم اینها بزرگ می شوند ولی از این کارها نکنید. خجالت بکشید. حقوق بگیر یک باشگاه دیگر هستید و علیه استقلال نقشه می چینید؟»

دیدگاه‌ها