کد خبر : 1982437 | 05 آذر 1402 ساعت 00:22 | 33.1K بازدید | 40 دیدگاه

آرنولد به جای گل‌زدن کمی دفاع کردن یاد بگیرد!

گری نویل، اسطوره یونایتد، معتقد است که ترنت الکساندر آرنولد پتانسیل تبدیل شدن به بهترین دفاع راست تاریخ را دارد اگر به جای حمله کمی بیشتر دفاع کند.

آرنولد به جای گل‌زدن کمی دفاع کردن یاد بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول موفق شد تیم صدرنشین منچسترسیتی را با تساوی 1-1 در خانه متوقف کند. سیتی می‌رفت که با گل ارلینگ هالند در نیمه اول به بیست و چهارمین پیروزی متوالی خانگی خود برسد که گل ترنت الکساندر آرنولد در نیمه دوم مانع این موفقیت شد. اما آرنولد شب دفاعی کاملی را سپری نکرد و بارها جرمی دوکو، وینگر منچسترسیتی برای او دردسرساز شد.

گری نویل، اسطوره تیم رقیب، منچستریونایتد در مورد عملکرد آرنولد گفت: "کیفیت کار با توپ او فضایی است. خیلی بهتر از من است. تفاوت ما از زمین تا آسمان است. او از نصف هافبک‌ها بیشتر گلزنی می‌کند یا پاس گل می‌دهد. وینگرها گاهی آمار او را ندارند. او پتانسیل تبدیل شدن به بهترین دفاع راست تمام تاریخ را دارد. اما او باید کمی جدی‌تر در مورد دفاع خود عمل کند، در حال حاضر برای رسیدن به ترکیب تیم ملی انگلیس با مشکل مواجه شده است. وقتی لیورپول و انگلیس تحت فشار هستند، او باید بتواند یک بازیکن دفاعی مقاوم و سرسخت نیز باشد.

این چیزی است که من فکر می‌کنم او می‌تواند به بازی خود اضافه کند. من از تصور این که او می‌تواند مدافع بسیار خوبی باشد، دست نمی‌کشم. فکر می‌کنم یادگیری دفاع کردن بهتر با توجه به توانایی‌های او چندان سخت نیست."

1958591

این بازیکن 25 ساله پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن مسابقه، گفت: "من صادقانه فکر نمی‌کنم که بخصوص در نیمه اول، خوب بازی کردیم. ترکیب و چیدمان سیتی واقعاً ما را به چالش می‌کشید. اما ما در بین دو نیمه ‌تیم را دوباره جمع‌بندی کردیم، با برنامه به زمین برگشتیم و آنها را تحت فشار قرار دادیم."

دیدگاه‌ها