کد خبر : 1982440 | 05 آذر 1402 ساعت 00:35 | 42K بازدید | 2 دیدگاه

دکو:

جانشین گاوی نه، استعداد ۱۸ ساله به بارسا می‌آید

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا تایید کرد که ممکن است ویتور روکه در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به بارسلونا ملحق شود.

جانشین گاوی نه، استعداد ۱۸ ساله به بارسا می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا آماده است تا در همین ژانویه ویتور روکه را جذب کند. بلوگرانا در حال حاضر با باشگاه اتلتیکو پارانائنسه، توافقی برای انتقال ویتور روکه، ستاره جوان این تیم به بارسلونا دارد اما با اتفاق‌هایی که در روزهای گذشته رخ داد، این بازیکن می‌تواند در همین فصل به بارسلونا برود.

قوانین فعلی لالیگا به بارسا اجازه می‌دهد تا ۸۰ درصد از دستمزد گاوی را با بازیکنی دیگر جایگزین کند و این می‌تواند فرصتی برای جذب این بازیکن ۱۸ ساله فراهم کند.

پس از این اخبار، ژاوی تایید کرد که با دکو، مدیر ورزشی تیم در مورد احتمال مذاکره برای انتقال زودهنگام روکه صحبت خواهد کرد و دکو نیز در واکنش به این صحبت‌ها موافقتش را با سرمربی اسپانیایی اعلام کرد.

1958598

«من و ژاوی بر سر برنامه‌هایمان هماهنگ هستیم. ما قرار نیست بازیکنی را جایگزین گاوی کنیم، زیرا هیچ بازیکن دیگری حداقل در ژانویه مانند او در بازار وجود ندارد. درباره تقویت تیم در بقیه پست‌ها باید صحبت کنیم.

مطمئناً ویتور روکه را جذب خواهیم کرد، اما درباره زمان آمدن او هنوز چیزی قطعی نشده است. اگر همه چیز خوب پیش برود او را در ژانویه به تیم خواهیم آورد. باید بیشتر صحبت کنیم و هماهنگی‌هایی را انجام دهیم. بزودی مشخص می‌شود.»

دیدگاه‌ها