کد خبر : 1982459 | 05 آذر 1402 ساعت 09:08 | 2.8K بازدید | 3 دیدگاه

اختلاف وسلین وویوویچ با فدراسیون هندبال ایران چیست

این احتمال وجود دارد که وسلین وویوویچ از سرمربیگری تیم ملی هندبال ایران جدا شود.

اختلاف وسلین وویوویچ با فدراسیون هندبال ایران چیست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان اسفندماه سال 1401 برای دومین‌بار قراردادش را با فدراسیون هندبال ایران تمدید کرد. بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک پاریس مهم‌ترین رویدادهایی بود که تیم ملی هندبال کشورمان در سال 1402 در پیش داشت و هدف اصلی فدراسیون نیز برای تمدید قرارداد با این سرمربی اهل مونتنگرو و پرآوازه نیز درخشش در همین مسابقات بود.

وسلین سال گذشته قراردادی را نیز با تیم سپاهان امضا کرد و برای فصل 1401 و 1402 هدایت این تیم باشگاهی را بر عهده گرفت اما در فصل جاری با سیاستی که مسئولین فولاد مبارکه سپاهان در تیم‌های غیر فوتبالی خود اعمال کردن سایر تیم‌های این باشگاه موظف به استفاده از افراد بومی در تیم‌های خود شدند همین موضوع باعث شد تا پس از توافق باشگاه هندبال سپاهان و وسلین قرارداد این سرمربی با باشگاه سپاهان به پایان برسد.

در همان زمان عده‌ای عنوان کردند که پرداخت بخشی از قرارداد این سرمربی توسط باشگاه سپاهان انجام می‌شده اما با تکذیب این موضوع توسط پاکدل رئیس فدراسیون هندبال این شایعات پایان یافت. پاکدل تاکید کرد که قرارداد وسلین با سپاهان کاملا مجزا از قرارداد او با فدراسیون هندبال است.

همه این اتفاقات در آستانه بازی‌های آسیایی هانگژو افتاد و وسلین بلافاصله بعد از آن راهی بازی‌های آسیایی و سپس مسابقات انتخابی المپیک 2024 شد.

در جریان مسابقات انتخابی وی به بازیکنان گفته بود که قصد جدایی از تیم ملی ایران را دارد اما بازیکنان از او درخواست داشتند تا همچنان در تیم ملی بماند. در حالی که بازیکنان فکر می‌کردند این صحبت‌ها از طرف وسلین جدی نیست، پاکدل روز گذشته عنوان کرد که ممکن است همکاری این سرمربی اهل مونته‌نگرو با ایران تا دو روز آینده به پایان برسد.

ظاهرا وسلین برای ماه‌های آینده درخواست افزایش قرارداد خود را با فدراسیون مطرح کرده است و همین افزایش دستمزد باعث شده تا دو طرف به سمت پایان همکاری پیش بروند. البته فدراسیون هندبال همچنان در تلاش است تا با وسلین به توافق برسد و مبلغی را در قالب پاداش برای او در نظر بگیرد اما اگر این امر محقق نشود و یا وسلین این موضوع را نپذیرد، جدایی این سرمربی از تیم ملی قطعی خواهد بود.

برخی معتقدند که شاید اتفاقاتی که برای وسلین در همکاری با باشگاه سپاهان افتاده، باعث شده تا او‌ موضوع افزایش دستمزد را به فدراسیون مطرح کند اما همه این‌ها در حد حدس و گمان است و با توجه به اینکه سپاهان و وسلین در قطع همکاری به توافق رسیدند و وی مطالباتی از سپاهان ندارد، بعید است که این سرمربی به دنبال جبران خسارت با افزایش دستمزد خود از فدراسیون باشد.

دیدگاه‌ها