کد خبر : 1982512 | 05 آذر 1402 ساعت 12:15 | 27.2K بازدید | 15 دیدگاه

بازی به بازی پیش می‌رویم

سیمئونه: بارسا نه، من به این تیم فکر می‌کنم

دیه‌گو سیمئونه نمی‌خواهد از حالا به بازی حساس هفته بعد برابر بارسا فکر کند و تمرکزش از امروز روی فاینورد خواهد بود.

سیمئونه: بارسا نه، من به این تیم فکر می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو دیشب در زمین خود موفق شد مایورکا را با گل آنتوان گریزمان شکست دهد و حالا با 31 امتیاز پشت سر خیرونا و رئال در رده سوم قرار دارد. فاصله با رئال یک امتیاز است و خیرونای صدرنشین هم سه امتیاز بیشتر دارد.

1955841

روند بردهای اتلتیکو به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد این تیم امسال مثل فصل 21-2020 مدعی جدی قهرمانی است. وقتی از دیه‌گو سیمئونه در این مورد سوال شد، او اینگونه پاسخ داد: «نیاز نیست به فصل خاصی نگاه کنیم و بگوییم، بله، ما در مسیر قهرمانی هستیم. من همیشه گفته‌ام که بازی به بازی پیش می‌رویم. حالا برای ما مهم‌ترین بازی همین جدال سه شنبه برابر فاینورد در لیگ قهرمانان است. نیاز به ارائه یک بازی خوب داریم و معتقدم تیم باید خوب استراحت و ریکاوری کند. ما باید در بهترین فرم به این بازی بیرون خانه حساس برسیم.»

بازی بعدی اتلتیکو در لالیگا در زمین بارسلوناست و آبی و اناری‌ها شرایط چندان خوبی ندارند. سیمئونه در پاسخ به سوالی در مورد شانس بالاتر برتری اتلتیکو برابر بارسا گفت: «بارسا نه، فقط فاینورد.»

1953649

ال‌چولو در مورد روند گلزنی‌های گریزمان (9 گله شد) گفت: «واقعیت این است که او با وجود خستگی ناشی از بازی‌های متوالی باشگاهی و ملی خوب کار کرد. نیمه اول همه بد بودند ولی گریزمان نشان داده که در هر دیداری می‌تواند تعیین کننده کار کند. او 180 دقیقه برای فرانسه بازی کرده بود و ما یک بازی مهم نیز سه‌شنبه داریم. معتقدم آنتوان به خوبی توانسته وضعیت بدنی خودش را مدیریت کند. متاسفم که تقویم اینقدر فشرده است که ما باشگاه‌ها مجبوریم از بازیکنانمان مراقبت کنیم.»

دیدگاه‌ها