کد خبر : 1982531 | 05 آذر 1402 ساعت 13:31 | 12.3K بازدید | 8 دیدگاه

ایگناسیو: بهترین تیم ممکن را دارم

سیاست جالب مرد لالیگایی در روز شکست

مارتینز در پایان دیدار با تراکتور نشان داد که حامی سرسخت شاگردانش است و قصد دارد با حفظ آرامش و روحیه درون تیمی، آن‌ها را برای دیدارهای آینده آماده کند.

سیاست جالب مرد لالیگایی در روز شکست

به گزارش "ورزش سه"، فولاد در هفته یازدهم نتیجه بازی را به میزبان خود واگذار کرد. هرچند که رسانه آن‌ها به عملکرد داور بازی انتقاد داشت و اعلام نشدن خطای صفا هادی روی علی‌نژاد در صحنه گل اول تراکتور و اخراج نشدن عارف آقاسی در دقیقه 50 پس از خطای شدید روی کولیبالی را دو اشتباه بزرگ اشکان خورشیدی دانست اما در مقابل مارتینز در کنفرانس پایان بازی به صراحت گفت که تراکتور مستحق پیروزی بود.

او با آرامشی خاص پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران بود و در جواب این سوال که «چه زمانی دست به جوانگرایی در فولاد خواهد زد»، گفت: «در بازی‌ امروز ما چند بازیکن جوان بازی کردند که الان در ساختار تیمی من بهترین هستند.» او بازیکنانش را بهترین دانست و گفت: «الان بهترین تیم را دارم و باید با همین بازیکنان بجنگیم و مقابل استقلال هم بازی می‌کنیم.»

1958712

مرد اسپانیایی فولاد که در فضای پیرامونی کار خود هیچ‌گاه اجازه انتقاد از بازیکنانش را به کسی نداده، در لحظات پرفشار پس از بازی با تراکتور هم نشان داد که درک بالایی از شرایط دارد و با حمایت روحی از تیمش، مانع از افت روحی شاگردانش شد.

بازی با تراکتور برای فولاد تمام شده و ایگناسیو که به سختی بازی‌های آینده آگاه است، قصد دارد با ایجاد فضایی آرام برای بازیکنانش، آن‌ها را برای دیدارهای آینده آماده کنند؛ ماموریتی بسیار سخت برای مرد اسپانیایی که هنوز نتوانسته به انتظارات پاسخ دهد.

دیدگاه‌ها