کد خبر : 1982538 | 05 آذر 1402 ساعت 13:52 | 87.7K بازدید | 26 دیدگاه

حالا من شدم آدم بده؟

غول بی‌شاخ و دم لیورپول، پپ کم آورد!

پپ گواردیولا در مورد درگیری با داروین نونیز در پایان بازی با لیورپول صحبت کرد. واکنش او به این اتفاق فوق العاده بود.

غول بی‌شاخ و دم لیورپول، پپ کم آورد!

به گزارش "ورزش سه"، حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل اول لیگ برتر دیروز با تساوی ‌‏1-1 منچسترسیتی و لیورپول به پایان رسید. ‏

وقتی بعد از 98 دقیقه سوت پایان بازی به صدا درآمد یورگن کلوپ و پپ گواردیولا به ‏سمت هم‌‍دیگر حرکت کردند تا مثل جدال‌های قبلی‌شان در انگلیس با هم خوش و بشی ‏کوتاه داشته باشند. ‏

1958432

اما ناگهان حضور یکی از بازیکنان لیورپول جو را به هم زد. داروین نونیز که مشخص بود ‏در جریان مسابقه از پپ گواردیولا دل‌خوری پیدا کرده به سمت سرمربی منچسترسیتی ‏رفت و شروع به صحبت کردن با مربی اسپانیایی کرد. از قیافه‌های متعجب گواردیولا و ‏یورگن کلوپ بلافاصله مشخص شد که نونیز قصد درگیری لفظی با سرمربی سیتی را ‏دارد.‏

1958431

پپ گواردیولا که حرف‌های بازیکن لیورپول عصبانی‌اش کرده بود با صورت برافروخته به ‏سمت نونیز حرکت کرد اما یورگن کلوپ بلافاصله خودش را بین پپ و نونیز حائل کرد و ‏سعی کرد به ماجرا فیصله بدهد.

1958713

در نشست خبری پس از بازی از گواردیولا در مورد این تنش با داروین سوال شد و پپ به شوخی و با لبخند پاسخ داد: «او از من قوی‌تر است.»

اشاره پپ طبعا به جثه درشت‌تر داروین بود و اینکه قطعا در این درگیری ستاره لیورپول برنده می‌شد.

1958726
1958727

خبرنگار در ادامه پرسید که به نظر می‌رسید شما آشفته بودید و پپ جواب داد: «خیر، کدام َآشفتگی، من خیلی هم راضی بودم. دومین سوال از من در نشست خبری در مورد این قضیه است، انگار من آدم بد داستان هستم. فکر می کردم آخرین سوال در مورد درگیری پپ گواردیولا و داروین نونیز باشد. واقعیت این است که هیچ اتفاقی رخ نداد.»

پپ ادامه داد: «من عمیقا از تلاش بازیکنانم برای پیروزی راضی هستم و نمایش خوبی داشتیم چون بعد از هفت سال حضور در سیتی خوب می دانم لیورپول چه تیم خوب و قدرتمندی است و چه اندازه پیروزی برابر آن‌ها دشوار است.»

دیدگاه‌ها