کد خبر : 1982543 | 05 آذر 1402 ساعت 14:00 | 504 بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر هندبال به ایستگاه ششم رسید

تقابل مس و فولاد در روز مهمانی کازرون در طبس

سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان فردا در هفته ششم پیگیری می‌شود.

تقابل مس و فولاد در روز مهمانی کازرون در طبس

به گزارش "ورزش سه"، هفته ششم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور، فردا دوشنبه، 6 آذر، با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود.

در مهم‌ترین دیدار هفته ششم صنعت مس کرمان که با 10 امتیاز و بدون شکست صدرنشین لیگ برتر است، میزبان فولاد سپاهانی است که با یک شکست و یک تساوی و 7 امتیاز در رده پنجم لیگ قرار دارد. سپاهان در این دیدار تلاش می‌کند با پیروزی جایگاه خود را تغییر دهد و مس نیز با توجه به امتیاز میزبانی قطعا از صدرنشینی خود دفاع خواهد کرد. همین امر بر جذابیت این دیدار می‌افزاید. قطعا مصاف دو تیمی که در سال‌های اخیر در رقابت با یک‌دیگر برای کورس قهرمانی بودند، بسیار دیدنی خواهد بود.

در دیگر دیدار مهم فردا نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به طبس می‌رود و مهمان زغال سنگ طبس است. حمید صادقی شاه‌نشین در نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در دیدار با شاگردان قدیمی خود در صنعت مس کرمان در هفته پنجم 26-29 شکست خورد تا تیمش نخستین شکست خود در این فصل را تجربه کند. کازرونی‌ها در این هفته سعی در جبران باخت هفته گذشته خود را خواهند داشت. زغال سنگ طبس هم با پیروزی هفته گذشته خود برابر آلومینیوم اراک با 9 امتیاز رده سوم لیگ را از آن خود کرده و تلاش می‌کند در مصاف با نایب قهرمان فصل گذشته بتواند جایگاه خود را تثبیت کند.

1951832

پلمیر خلیج‌فارس خرم‌آباد نیز که در این هفته‌ها بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است، میزبان سپاهان نوین است. پلیمر هم‌اکنون با 8 امتیاز در پله چهارم لیگ ایستاده و فردا در تقابل با سپاهان نوین به دنبال تثبیت و بهبود جایگاه خود است. سپاهان نوین نیز که مجید رحیمی‌زاده را به عنوان سرمربی بر روی نیمکت خود دارد، در این دو هفته اخیر لیگ بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته و نشان داده حریف دست و پا بسته‌ای نیست طوری که در دیدار هفته گذشته خود برابر زغال سنگ طبس، بازی نتیجه‌ای نزدیک و پایاپای را کسب کرد و طبس تنها در دقایق پایانی توانست اختلاف امتیاز ایجاد کند و این دیدار را به سود خود خاتمه بخشد. 

1881080

گیتی پسند اصفهان نیز که هم امتیاز طبس است و با 9 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر از طبس در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، در هفته ششم به مصاف تیم هم استانی خود یعنی پرواز می‌رود. پرواز هوانیروز هفته گذشته در مسابقات لیگ برتر با برتری مقابل فرازبام خائیز دهدشت نخستین پیروزی خود را ثبت کرد و توانست با دو امتیاز این پیروزی خود را از انتهای جدول جدا کند و به رده نهم  برسد. 

نفت و گاز گچساران نیز که هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و مقابل سپاهان به تساوی 23-23 رسید، فردا مهمان پیکان خراسانی است که با 2 امتیاز در جایگاه هشتم ایستاده است. 

گفتنی است دیدار فرازبام خائیز دهدشت با آلومینیوم اراک با توافق دو تیم و با موافقت فدراسیون هندبال به زمان دیگری موکول شد.

برنامه کامل دیدارهای هفته ششم از این قرار است:

پیکان خراسان – نفت و گاز گچساران
صنعت مس کرمان – فولاد مبارکه سپاهان 
گیتی پسند اصفهان – پرواز هوانیروز اصفهان
زغال سنگ طبس – نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد – سپاهان نوین اصفهان

دیدار گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز از ساعت 14:30 و سایر دیدارها رأس ساعت 16:00 فردا، 6 آذر ماه برگزار می‌شود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال تا پایان هفته پنجم، صنعت مس کرمان با ۱۰ امتیاز و بدون شکست در صدر ایستاده است، گیتی‌پسند و زغال‌سنگ طبس با ۹ امتیاز دوم و سوم لیگ هستند و پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۸ امتیاز پله چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر را از آن خود کرده است.

فولاد سپاهان اصفهان نیز با ۷، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۶، نفت و گاز گچساران با ۳، پیکان خراسان و پرواز هوانیروز نیز با دو امتیاز در رده‌های پنجم تا نهم قرار دارند.

تیم‌های فرازبام خائیز دهدشت، سپاهان نوین و آلومینیوم اراک هم بدون امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارند.

دیدگاه‌ها