کد خبر : 1982560 | 05 آذر 1402 ساعت 14:50 | 33.3K بازدید | 19 دیدگاه

آرائوخو 10 دقیقه بیهوده گرم کرد

ضدحال به کاپیتان: تصمیم ژاوی عوض شد

رونالد آرائوخو از دقیقه 80 با دستور ژاوی مشغول گرم کردن شد تا برای نجات بارسا برابر رایو به زمین برود ولی در نهایت مربی از تصمیم خود منصرف شد.

ضدحال به کاپیتان: تصمیم ژاوی عوض شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا دیروز در زمین رایووایه‌کانو با تساوی 1-1 متوقف شد در حالی‌که ژاوی ترکیبی متفاوت با بازی‌های قبلی را به زمین فرستاده بود. بازگشت بازیکنان از فیفادی و در پیش بودن دیدار حساس مقابل پورتو دلیلی بود تا ژاوی به چند ستاره خود از ابتدا میدان ندهد و به برخی یک دقیقه هم بازی نرسید.

1958760

برای مثال رونالد آرائوخو که بسیار خسته از دو بازی برای اروگوئه برگشته بود، روی نیمکت نشست اما با گره خوردن بازی از دقیقه 80 با دستور ژاوی به کنار زمین رفت تا گرم کند. او 10 دقیقه در انتظار ماند تا بلکه ژاوی او را به زمین بفرستد اما چون بارسا در دقیقه 82 به گل تساوی رسید، ژاوی ترجیح داد روی ستاره اروگوئه‌ای ریسک نکند و او را برای بازی مقابل پورتو حفظ کند.

هدف ژاوی این بود که آرائوخو را به خط حمله برده و از قدرت سرزنی‌اش استفاده کند اما در دقیقه 90 به او اطلاع داده شد که به نیمکت برگردد و خبری از تعویض نخواهد بود. ژاوی در این بازی از چهار تعویض خود استفاده کرد.

دیدگاه‌ها