کد خبر : 1982570 | 05 آذر 1402 ساعت 15:37 | 16.6K بازدید | 11 دیدگاه

جوان 19-20 ساله در صنعت نفت؛

عبدالله دو بازیکن جدید به لیگ برتر آورد

عبدالله ویسی در دیدار مقابل مس رفسنجان نشان داد که برای هر بازی سورپرایز جدید را در ذهن دارد؛ سورپرایزی که این‌بار 3 امتیاز کامل را برای نفتی‌ها در پی داشت.

عبدالله دو بازیکن جدید به لیگ برتر آورد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که کم‌تر کسی این تصور را داشت که مهدی داغر و یوسف کی‌شمس که هر دو امسال از دسته‌های پایین‌تر به جمع طلایی‌پوشان اضافه شده‌اند، در دیدار خارج خانه و درست بعد از شکست خانگی صنعت نفت مقابل هوادار در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرند، ویسی جسورانه و بدون توجه به تخریب‌ها و فشارهای فضای مجازی، این دو بازیکن را در جمع 11 نفر اصلی خود قرار داد.

عملکرد بی‌نقص و قابل دفاع داغر و کی‌شمس در این مسابقه، سکوت مطلق شبه‌منتقدان صنعت نفت را که غالبا در فضای مجازی به انتقاد از این تیم و جذب این دو بازیکن می‌پردازند، به همراه داشت و سرمربی صنعت نفت این‌بار نیز از تصمیم غیرقابل پیش‌بینی خود سربلند بیرون آمد.

ویسی همچنین در این مسابقه، محمدامین معیبدنژاد را که هنوز 20 ساله نشده، به میدان فرستاد و همچنین بار دیگر به پیام پارسای 20 ساله که واکنش‌های چشم‌نوازی در لیگ برتر جاری داشته، اعتماد کرد.

عبدالله ویسی این‌بار با حربه‌ بی‌توجهی به محتواهای مخرب و تمرکز بر تمرین و آمادگی بازیکنان، به‌صورت همزمان مقابل مس رفسنجان و فضای مجازی پیروز شد.

1958787
1958788

دیدگاه‌ها