کد خبر : 1982685 | 05 آذر 1402 ساعت 23:02 | 31.7K بازدید | 11 دیدگاه

تمجید تن‌هاخ از کاپیتان فداکار: تو بی‌نظیری!

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از رفتار برونو فرناندز برای دادن ضربه پنالتی به مارکوس رشفورد تمجید کرد.

تمجید تن‌هاخ از کاپیتان فداکار: تو بی‌نظیری!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس امشب به مصاف اورتون رفت و با نتیجه 3-0 به برد دست پیدا کرد.

اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد، پس از این بازی در نشست خبری گفت: "سه بازیکن تهاجمی ما گل زدند. این چیزی است که ما همیشه نیاز داریم. این به ما به عنوان یک تیم کمک می‌کند."

بولت سرشاخهگل آلخاندرو گارناچو؟

احتمالا بهترین گل فصل می‌‌شود. این فقط مربوط به ضربه او نبود، سانتر هم خیلی خوب بود اما واقعا به شکل فوق‌العاده‌ای به توپ ضربه زد.

1959023

بولت سرشاخهگلزنی مارکوس رشفورد؟

او بسیار زیاد به این گل نیاز داشت. همچنین می‌بینید که برونو به عنوان کاپیتان چقدر بی‌نظیر است. او ارزیابی کرد که هم تیمی‌اش به این گل نیاز دارد و پنالتی را به او واگذار کرد. او به رشی که پنالتی‌زن خوبی است اعتماد کرد. شما به عنوان یک تیم به رهبری نیاز دارید که از شما حمایت کند.

بولت سرشاخهکوبی ماینو؟

ما می‌دانیم که در حال گذار هستیم. باید بازیکنان جوان را بکار بگیریم. بچه‌ها لایق این اتفاق هستند. زمانی که او در پیش فصل مصدومیت بدی داشت، برای ما دردناک بود اما اکنون برگشته است. او پسر خوبی است، بسیار بالغ است، او امروز آن را نشان داد.

بولت سرشاخهضربه پنالتی اعلام شده؟

در ابتدا تعجب کردم که چرا پنالتی نبود. خیلی واضح بود. خوشحالیم که پنالتی را گرفتیم. پنالتی‌زنان بسیار خوبی داریم. آنجا شما کاپیتان ما را دیدید، او می‌دانست که یک بازیکن به گل نیاز دارد. این به رشفورد کمک می‌کند و به او قدرت بیشتری می‌دهد.

دیدگاه‌ها