کد خبر : 1982686 | 05 آذر 1402 ساعت 23:14 | 16.4K بازدید | 23 دیدگاه

مصدومیت هم نتوانست: چیزی جلودار جود نیست

جود بلینگام پس از بازگشت از مصدومیت کوتاه‌مدتش باز هم برای رئال مادرید گلزنی کرد.

مصدومیت هم نتوانست: چیزی جلودار جود نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در چارچوب هفته چهاردهم لالیگا، مقابل کادیز رده شانزدهمی قرار گرفت. از نکات برجسته این بازی، بازگشت جود بلینگام به ترکیب این تیم بود.

جود پس از مصدومیت از ناحیه شانه در بازی هفته دوازدهم رئال مقابل رایو وایکانو، دیگر نتوانسته بود برای این تیم به میدان برود و اردوی تیم ملی انگلیس را هم از دست داده بود.

او بالاخره پس از دو بازی با کمک مسکن به ترکیب رئال برگشت و با گلزنی در دقیقه ۷۴ بازی نشان داد که حتی مصدومیت و درد شانه هم نمی‌تواند مانع درخشش او شود.

1959030

در لحظاتی بازی با دو گل رودریگو با نتیجه دو بر صفر به سود رئال در جریان بود و بازیکنان حریف برای کم کردن اختلاف جلو کشیده بودند، رئال مالکیت را به دست آورد و وارد فاز ضدحمله شد. در حالی که رودریگو با توپ در پشت محوطه جریمه حرکت می‌کرد، بلینگام از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد، وینگر برزیلی بلافاصله او را صاحب توپ کرد و این ستاره بدون معطلی ضربه‌ای مهارنشدنی را به سمت مخالف دروازه زد تا بازی را ۳-۰ کند.

1959031

بلینگام در آستانه دیدار حساس رئال برابر ناپولی نشان داد که می‌تواند مانند بازی رفت از عوامل اصلی موفقیت تیمش باشد. رئال با این برد موقتا به صدر جدول رفت تا منتظر بازی فردای خیرونا مقابل اتلتیک بیلبائو باشد.

دیدگاه‌ها