کد خبر : 1982689 | 05 آذر 1402 ساعت 23:23 | 16.9K بازدید | 41 دیدگاه

مصمم و آماده شکست رونالدو؛

یحیی بند کفش را برای صعود بست (عکس)

یحیی گل‌محمدی برخلاف بسیاری از هواداران پرسپولیس گفت که تیمش برای سه امتیاز وارد زمین خواهد شد.

یحیی بند کفش را برای صعود بست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی فردا به مصاف النصر خواهد رفت که این بازی تحت‌تاثیر تاخیر دو روزه سرخپوشان در سفر به ریاض برگزار خواهد شد. نکته مهم در مورد پرسپولیس این است که آنها برای صعود ملزم به شکست‌ناپذیری در این دیدار هستند اما یحیی گل‌محمدی به شکلی جالب می‌گوید که پرسپولیس به دنبال سه امتیاز خواهد بود.

یحیی که تصویری جالب از او در حاشیه تمرین حین محکم‌کردن بند کفش‌هایش شکار شده، برخلاف علیرضا بیرانوند که در حاشیه تمرین گفته بود کسب یک امتیاز هم از این بازی ایده‌آل خواهد بود، گفته که سرخپوشان در این دیدار برای برد وارد زمین خواهند شد و نتیجه دیگری آنها را راضی نخواهد کرد.

1959038

سرمربی پرسپولیس پیش از این و زمانی که پرسپولیس برای صعود به پیروزی مقابل الشارجه نیاز داشت هم گفته بود که ترجیح می‌دهد تیمش برای صعود به برد نیاز داشته باشد و در این صورت در زمانی که نیاز به برد دارد، بهتر می‌تواند تیمش را هدایت کند.

او حالا دقیقا در چنین موقعیتی است. پرسپولیس با کسب دو برد مقابل النصر و الدحیل می‌تواند حتی به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شود و به نظر می‌رسد یحیی هم عزمش را جزم کرده تا تیمش را به مرحله بعدی ببرد - کاری که دو بار انجام داده و به نظر کاملا بلد است.

دیدگاه‌ها