کد خبر : 1982698 | 05 آذر 1402 ساعت 23:56 | 37.6K بازدید | 31 دیدگاه

انصاری‌فرد با گل وارد اومونیا شد؛

فرصت‌طلبی مهاجم پرسپولیسی در 10 دقیقه

مهاجم ایرانی اومونیا در حضور تعویضی مقابل آچناس موفق به گلزنی شد.

فرصت‌طلبی مهاجم پرسپولیسی در 10 دقیقه

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته دوازدهم و ماقبل پایانی دور رفت سوپر لیگ قبرس، تیم فوتبال اومونیا که برخلاف آخرین بازی خود کریم انصاری فرد را در ترکیب اولیه نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه خانگی خود مقابل تیم رده دهمی آچناس قرار گرفت.

کریم انصاری فرد که در فیفا دی جزو ملی پوشان ایران قرار گرفته و در فهرست مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 حضور داشت و برابر هنگ کنگ هم به عنوان یار جانشین به زمین رفت، در بازگشت به قبرس و بازی تعویضی برابر آچناس درخشان کار کرد.

1959055

ستاره پیشین پرسپولیس در حالی که تیم اومونیا با نتیجه دو بر یک از آچناس پیش افتاده بود، در دقیقه 65 وارد زمین شد که پنج دقیقه بعد گل سوم را به ثمر رساندند ولی لحظاتی بعد هم خودش گلزنی کرد.

مهاجم ایرانی اومونیا که در 11 حضور ثابت و تعویضی خود در فصل جاری سوپر لیگ قبرس فقط یک گل به ثمر رسانده بود، امشب در بازگشت از اردوی ملی با انگیزه کار کرد و در دقیقه 75 اشتباه عجیب مدافع آچناس در دفع توپ را استفاده کرد و با شوت محکم گل چهارم تیمش را زد.

1959054
شوت پای چپ انصاری فرد در موقعیت تک به تک دومین گل فصل او در لیگ قبرس را به همراه داشت

تیم فوتبال اومونیا در شب گلزنی کریم انصاری فرد به پیروزی 4 بر یک مقابل آچناس رسید تا 23 امتیازی شود و جایگاهش در رتبه پنجم جدول لیگ قبرس را تثبیت کند.

کریم انصاری فرد فصل گذشته در 31 بازی 4 گل در لیگ قبرس به ثمر رسانده بود که در فصل جاری در 12 بازی دو بار این کار را انجام داده است.

دیدگاه‌ها