کد خبر : 1982699 | 06 آذر 1402 ساعت 04:07 | 24.5K بازدید | 15 دیدگاه

گری نویل:

گل گارناچو از برگردان رونی هم بهتر بود

گری نویل، اسطوره منچستر یونایتد و کارشناس شبکه اسکای اسپورت معتقد است گل آلخاندرو گارناچو بهترین گل برگردانی است که دیده است.

گل گارناچو از برگردان رونی هم بهتر بود

به گزارش "ورزش سه"، آلخاندرو گارناچو در بازی امشب منچستر یونایتد در گودیسون پارک با یک ضربه‌ برگردان خارق‌العاده دروازه جردن پیکفورد را باز کرد.

این اولین گل این بازیکن ۱۹ ساله در لیگ برتر در این فصل بود و خاطرات چند گل معروفی که در طول سال‌ها برای یونایتد به ثمر رسیده است را به یاد هواداران آورد.

1959053

این گل بیشتر از گل‌های دیگر، گل وین رونی، اسطوره شیاطین سرخ را به خاطر یونایتدی‌ها آورد. این گل را رونی در جریان پیروزی یونایتد مقابل سیتی در فوریه ۲۰۱۱ به ثمر رساند و یکی از معروف‌ترین گل‌های تاریخ این باشگاه است، اما گری نویل فکر می‌کند گل گارناچو یک قدم از آن جلوتر است.

این کارشناس شبکه اسکای اسپورت گفت: «خود گارناچو نمی‌تواند این گل را باور کند. من هم نمی‌توانم. فکر نمی‌کنم تا به حال در ورزشگاهی بوده باشم که ضربه‌ای به این خوبی دیده باشم و روزی که رونی در دربی منچستر به سیتی گل زد هم آنجا بودم.

1959052

چیزی که ما امشب دیدیم باورنکردنی بود. ورزشگاه را ساکت کرد. دو یا سه قدم کوتاه به عقب برگشت و وای. این یک گل جادویی و عجیب است.»

دیدگاه‌ها