کد خبر : 1982719 | 06 آذر 1402 ساعت 05:40 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

علی یوسف؛ مردی درخشان در ترکیب ویسی

روزهای درخشان همسایه در صنعت نفت

علی یوسف، ستاره عراقی صنعت نفت آبادان، عملکرد خاصی از خود به نمایش گذاشته است.

روزهای درخشان همسایه در صنعت نفت

به گزارش ورزش سه، علی یوسف که در دوران حضورش در نیروی هوایی، الشرطه و الزورا کارنامه درخشانی را از خود در فوتبال باشگاهی عراق به جای گذاشت، حالا توانسته روند خوب خود را در فوتبال ایران ادامه بدهد و ستاره بی‌چون‌وچرای زردپوشان آبادانی در لیگ بیست‌وسوم بوده است؛ به‌طوری‌که نگاهی به کارنامه یوسف در لیگ بیست‌وسوم نشان می‌دهد که او در کنار طالب ریکانی به لحاظ آماری، موثرترین بازیکنان صنعت‌نفت در فصل جدید رقابت‌ها محسوب می‌شوند و این لژیونر عراقی در جریان برتری ۲گله شاگردان ویسی برابر مس رفسنجان هم بیشترین نقش را با یک گل و یک پاس گل ایفا کرد.

1959087

یوسف از همان هفته نخست گزینه مورداعتماد عبدالله ویسی برای تقویت خط حمله صنعت‌نفت بود اما او نتوانست در جدال با استقلال گل بزند. ستاره عراقی در هفته دوم و در جریان برتری تیمش برابر فولاد در اهواز، سازنده گل نخست تیمش بود تا روی اولین گل صنعت‌نفت در لیگ بیست‌وسوم تاثیرگذار باشد. علی یوسف خیلی زود موفق شد اولین گل خود با پیراهن صنعت‌نفت را هم به‌ثمر برساند و در هفته سوم با گل لحظه‌آخریِ خود، تیمش را از شکست مقابل پیکان تهران نجات داد.

مهاجم عراقی بعد از گذراندن چند هفته پرنوسان، در تهران با یک ضربه سر تماشایی توانست دروازه پرسپولیس را فرو بریزد و به مدافع عنوان قهرمانی گل زد تا بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. اوج درخشش علی یوسف در فوتبال باشگاهی ایران در دیدار اخیر صنعت‌نفت برابر مس رفسنجان بود که ابتدا با پاس خود گل نخست تیمش را ساخت و سپس از روی نقطه پنالتی برای نفتی‌ها گل دوم را به‌ثمر رساند تا با 3 گل و 2 پاس گل، مستقیماً روی 45 درصد گل‌های تیمش در فصل جدید تاثیرگذار باشد که آمار جالب‌توجهی است!

دیدگاه‌ها