کد خبر : 1982721 | 06 آذر 1402 ساعت 01:18 | 6.5K بازدید | 11 دیدگاه

یوونتوس ۱-۱ اینتر: دربی خواب‌آور ایتالیا!

بازی بزرگ این هفته سری A بین یوونتوس و اینتر با تساوی به پایان رسید.

یوونتوس ۱-۱ اینتر: دربی خواب‌آور ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و یوونتوس، تیم‌های اول و دوم سری A در استادیوم آلیانز شهر تورین مقابل همدیگر قرار گرفتند و در یک بازی کم‌موقعیت و خواب‌آور با گل‌های دوشان ولاهوویچ و لائوتارو مارتینز، به تساوی یک-یک رضایت دادند.

ویدئو: 317795

بازی با برتری یوونتوس آغاز شد و در دقیقه ۱۵ موفق شدند اولین موقعیت جدی‌شان را خلق کنند. جایی که ضربه فدریکو کیه‌زا در لبه محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازی سپس در میانه میدان ادامه پیدا کرد و دو تیم با پاس‌های پشت سر هم قصد داشتند راه نفوذ به دفاع حریف را پیدا کنند.

در دقیقه ۲۷ یوونتوس موفق شد گل برتری را بزند. روی صحنه‌‌ای، ولاهوویچ کیه‌زا را در سمت چپ صاحب توپ کرد. وینگر ایتالیایی یووه جلو رفت و توپ را در محوطه جریمه به ولاهوویچ برگرداند و او نیز با شوتی تک‌ضرب به گوشه سمت راست دروازه، بازی را یک-صفر کرد‌.

1959093

شش دقیقه بعد مارکوس تورام از سمت راست حرکت کرد و پاسی زمینی را برای مارتینز در محوطه جریمه ارسال کرد. او هم بدون معطلی و با یک شوت تک‌ضرب به گوشه سمت چپ دروازه شزنی، بازی را مساوی کرد.

1959091

سپس دو تیم به دفاع رفتند و در نیمه اول دیگر شاهد موقعیت نبودیم تا بازی در ۴۵ دقیقه اول با تساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم هم شاهد همین روند بودیم و به شکل عجیبی هیچکدام از دو تیم نتوانستند موقعیتی خلق کنند. به نظر می‌رسید حساسیت این دیدار بر روی جریان بازی تاثیر گذاشته بود و دو تیم حاضر به ریسک نبودند و به همین نتیجه مساوی راضی بودند.

1959092

در پایان پس از یک نیمه بدون موقعیت، داور سوت پایان بازی را زد و این دیدار با نتیجه ۱-۱ مساوی به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها