کد خبر : 1982722 | 06 آذر 1402 ساعت 05:55 | 68.8K بازدید | 15 دیدگاه

عجیب‌ترین اتفاق ممکن در صحنه تصادف پاکدل

سلفی با مهاجم پرسپولیسی کنار خودروی له‌شده!

حامد پاکدل از یک تصادف عجیب جان سالم به در برد تا فوتبال ایران از یک غم بزرگ در امان بماند.

سلفی با مهاجم پرسپولیسی کنار خودروی له‌شده!

به گزارش "ورزش سه"، عصر جمعه بود که گل تماشایی حامد پاکدل در بازی پیکان مقابل آلومینیوم تحت تاثیر حواشی جنجالی داوری این مسابقه قرار گرفت و دیگر کمتر حواسش به گل کلاسیک مهاجم سابق پرسپولیس برابر گلر فصول گذشته این تیم در اراک بود.

اما پاکدل روز یکشنبه یک بار دیگر نامش در رسانه‌های ورزشی ایران مطرح شد؛ البته این بار خارج از زمین فوتبال این اتفاق افتاد. بازیکن پیکان بسیار خوش شانس بود که پس از تصادف عجیبی که از شدت آن خودروی شخصی او مچاله شده، جان سالم به در برده است.

1959095
در حالی که جرثقیل مشغول جابه جایی خودروی مچاله شده پاکدل است، مامور پلیس راهور مشغول انداختن عکس سلفی با این مهاجم فوتبال شده است!

با این حال نکته غیرمنتظره‌تر پس از خروج معجزه آسای پاکدل از اتومبیلش بدون کمترین آسیب، اقدام مامور پلیس راهور حاضر در صحنه تصادف است. جایی که مامور راهنمایی و رانندگی پس از شناختن مهاجم پیکان که سابقه بازی در پرسپولیس و تراکتور را هم در کارنامه دارد، با او یک عکس سلفی به یادگار می‌اندازد.

سلفی آن هم درست پس از تصادفی که پاکدل احتمالا خیلی زود غم از بین رفتن خودروی خود در آن را به لطف نجات خارق العاده جانش به دست فراموشی خواهد سپرد.

دیدگاه‌ها