کد خبر : 1982730 | 06 آذر 1402 ساعت 08:00 | 21.4K بازدید | 2 دیدگاه

هشت روز سخت و دور از دراگائو در انتظار طارمی

پورتو طی هشت روز باید سه دیدار خارج از خانه را در سه تورنمنت مختلف برگزار کند.

هشت روز سخت و دور از دراگائو در انتظار طارمی

به گزارش "ورزش سه"، تمرکز باشگاه پورتو کاملاً روی لیگ قهرمانان اروپا و دوئل روز سه شنبه با بارسلونا در ورزشگاه المپیکو لوئیس است. سفر به بارسلونا اولین بازی از سه بازی خارج از خانه برای باشگاه پورتو است که باید ظرف هشت روز انجام شوند. بازی بعدی در لیگ و برابر فامالیسائو است که در ورزشگاه مونییپل فامالیسائو برگزار می‌شود.

مسابقه سوم نیز خارج از دراگائو برگزار می‌شود. در اولین بازی آبی و سفیدها در رقابت‌های جام لیگ و در گروه D، آنها در شهر استوریل و ورزشگاه آنتونیو کویمبرا دا موتا باید با استوریل پرایا روبرو شوند. تیمی که در بازی نخست خود و در این گروه سه تیمی، از سد لیشویس گذشت.

هشت روز دیوانه وار در سه رقابت مختلف وجود دارد. شاگردان کونسیسائو در 19 آذر و در خانه، برابر هواداران خودی با کاساپیا دیدار می‌کنند و سه روز بعد در دوئل با شاختار در لیگ قهرمانان، میزبان تیم اوکراینی خواهند بود. سپس در مهمترین دیدار هفته چهاردهم، در لیسبون با اسپورتینگ روبرو می‌شوند.

پورتو در بازی‌های خارج از خانه عملکرد بدی نداشته است. شاگردان سرجیو کونسیسائو به غیر از شکست 1-0 مقابل بنفیکا در هفته هفتم لیگ برتر، هشت بازی باقیمانده را به عنوان میهمان برده‌اند. پس از شکست برابر بنفیکا، آنها چهار بازی خارج از خانه بعدی را برابر ویلار دی پردیزس، آنتورپ، ویزلا و ویتوریا گیمارش برنده شده‌اند.

1936151

به دلیل تعمیرات در نیوکمپ، بارسلونا در ورزشگاه المپیک بازی می‌کند که این خبر خوبی برای باشگاه پورتو است. به نظر می‌رسد بارسا تاثیر منفی از تغییر موقت خانه را احساس نکرده و در این فصل به جز یک بازی، همه بازی‌های خود را برده است.

با این حال، بارسا در این استادیوم برابر رقیب خود رئال مادرید با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. آنها دو بازی قبلی خانگی خود در این استادیوم را برابر آنتورپ و شاختار پیروز شده‌اند.

پورتو تاکنون درآمد 50.1 میلیون یورو در لیگ قهرمانان اروپا جمع آوری کرده است که 8 میلیون کمتر از بارسلونا است، زیرا کاتالان‌ها به دلیل رتبه 10 ساله‌ای که در یوفا دارند، مبلغ بیشتری دریافت کردند.

دیدگاه‌ها