کد خبر : 1982759 | 06 آذر 1402 ساعت 10:48 | 33.4K بازدید | 20 دیدگاه

سردار مشکل‌گشای آقای خاص

سه امتیاز می‌خواهید، آزمون را صدا کنید!

تیم رم با حضور سردار آزمون برد مهمی را کسب کرد.

سه امتیاز می‌خواهید، آزمون را صدا کنید!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب دوباره در هفته سیزدهم سری آ ایتالیا، گرگ‌های پایتخت‌نشین فوتبال ایتالیا یعنی آاس رم برابر اودینزه دچار مشکل شده بود و تیم آقای مورینیو در برابر اودینزه کلافه شده بود.
جالوروسی در طی ۴۵ دقیقه نخست با تک‌گل مانچینی به رختکن رفت اما نیمه دوم شوکه شدند چرا که در همان آغاز فلوریان تاووین ستاره فرانسوی اودینزه نتیجه را مساوی کرد که این هرگز برای مورینیو پسرانش قابل قبول نبود.

این روند تاجایی ادامه داشت که مورینیو در دقیقه ۶۳ تصمیم گرفت سردار آزمون را به‌صورت مهره‌ی تعویضی وارد تیمش شده اما در اتفاقی عجیب باز هم سردار برای تیمش اثر‌گذار بود چرا که نتیجه بازی به سه بر یک تغییر یافت تا این تیم سه امتیاز بسیار مهم را به‌دست آورد ولی این اولین‌بار نبود!

1959122

سردار آزمون از شروع فصل در هشت بازی با صورت تعویضی وارد ترکیب رم شده که در این‌بار در ۴ بازی رم تیم بازنده بوده ولی بعد از حضور سردار آزمون نتیجه به کلی تغییر کرده تا این لژیونر فوتبال ایران اثر گذاری خوبی که داشته‌ باشد.

سردار ابتدا در مقابل مونتزا بود که در دقیقه ۶۳ وارد شد و نبردی که بدون گل بود، به سود رن یک بر صفر همراه شد، هفته یازدهم آن در مقابل لچه درست در لحظاتی که رمی‌ها دچار آشفتگی شدند، آزمون آمد و با گلزنی در دقیقه ۹۰+۱ این تیم را از شکست نجات دهد، بعد از آن‌هم در دربی دلا کاپیتاله مقابل لاتزیو به میدان رفت که در این بین او نتوانست تغییر  به وجود آورد تا بازی بدون گل خاتمه پیدا کند و امشب هم که او آمد تا سه امتیاز این بازی خارج از خانه با حضور سردار آزمون تکمیل شود، اتفاقی که در حضور ۲۷ دقیقه‌ای سردار آزمون رخ داد تا این اتفاق جالب همواره ادامه‌دار باشد.

دیدگاه‌ها