کد خبر : 1982766 | 06 آذر 1402 ساعت 11:26 | 4.2K بازدید | 3 دیدگاه

شانسی صعود زردهای جده با تساوی سپاهان

گایاردو در الاتحاد دنبال اولین پیروزی

در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا الاتحاد در دیدار با همتای ازبکستانی خود، آلمالیق به دنبال کسب پیروزی و کسب سه امتیاز است تا در دور دوم مسابقات یک قدم جلوتر بیفتد.

گایاردو در الاتحاد دنبال اولین پیروزی

به گزارش "ورزش سه" گایاردو آرژانتینی در آرزوی کسب اولین پیروزی خود با ببرها (باشگاه الاتحاد) است. گایاردو سرمربی آرژانتینی تیم الاتحاد که به تازگی وظیفه فنی را بر عهده گرفته است به دنبال هدایت تیمش برای کسب اولین پیروزی پس از تساوی مقابل الاتفاق در لیگ حرفه‌ای عربستان است.

الاتحاد با 9 امتیاز در صدر گروه قرار دارد که در دیدار افتتاحیه مقابل آلمالیق با سه گل پیروز شد و با یک گل بی‌پاسخ پیروزی سختی را مقابل نیروی هوایی عراق به‌دست آورد تا امتیاز بازی مقابل سپاهان را از آن خود کند. الاتحاد بر اساس تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا با نتیجه 3-0 خود را مقابل سپاهان ایران برنده می‌بیند و بعد از شکست 0-2 مقابل نیروی هوایی، با آلمالیق ازبکستان بازی خواهد کرد که بدون امتیاز در رده آخر قرار دارد آن‌هم در شرایطی که چهار بازی خود را باخته و آخرین آن برابر سپاهان با نتیجه تاریخی 9-0 بود.

الاتحاد از لحاظ تاریخی عملکرد بهتری از باشگاه‌های ازبکستانی در 19 باری که در تمام تورنمنت‌های قاره‌ای به مصاف هم رفته اند، دارد. 
علی‌رغم افت عملکرد الاتحاد در دوره اخیر، دیدار مقابل میزبانش آسان به نظر می‌رسد و تردیدی نیست که برنده می‌شود و چنانچه تعقیب کنندگان در رویارویی مستقیم خود به تساوی دست یابند، به معنای این است که این تیم رسماً جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را کسب می‌کند و به همین دلیل تمام توانش را می‌گذارد تا بازی را به نفع خود تمام کند.

در همین گروه، نیروی هوایی امیدوار است در دیدار با سپاهان با توجه به زنده ماندن همه احتمالات در این گروه به عملکرد قابل توجه خود ادامه دهد تا دو تیم در امتیاز 7 برابر باشند و برای تقویت امیدهای خود تلاش کنند.

دیدگاه‌ها