کد خبر : 1982773 | 06 آذر 1402 ساعت 11:50 | 4.3K بازدید | 6 دیدگاه

وعده کمیته داوران بازهم محقق نشد

هدست رادیویی برای داوران آرزو ماند!

با وجود اعلام قبلی هنوز هدست‌های رادیویی برای داوران لیگ برتر فوتبال خریداری نشده است.

هدست رادیویی برای داوران آرزو ماند!

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک‌ماه قبل بود که اعضای کمیته داوران بعد از اشتباهات پرتعداد قاضی‌های لیگ برتر جلسه‌ای طولانی را برگزار کردند و تصمیماتی را برای بهبود شرایط داوری در کشور اتخاذ کردند.

یکی از موضوعاتی که در آن جلسه مورد تصویب قرار گرفت، خرید 10 سیستم رادیویی برای ارتباط داوران داخل زمین مسابقه بود. علی خسروی عضو کمیته داوران بعد از جلسه مذکور در این‌باره گفته بود: «10 سیستم رادیویی توسط سازمان لیگ خریداری می‌شود و تا هفته آینده در اختیار کمیته داوران قرار داده می‌شود.»

در آن زمان طبق وعده کمیته داوران باید هدست‌های جدید در هفته یازدهم لیگ برتر در اختیار قاضی‌های مسابقات قرار می‌گرفت اما این اتفاق رخ نداد و اکثر داوران در هفته یازدهم لیگ برتر بدون ارتباط رادیویی با یک‌دیگر مسابقات را قضاوت کردند.

نکته قابل توجه اینکه داورانی که از هدست در هفته یازدهم استفاده کردند نیز به واسطه باشگاه‌ها این کار را انجام دادند. برخی باشگاه‌ها هدست‌های رادیویی داوران را از قبل خریداری کرده‌اند و در مسابقات خود به تیم داوری می‌دهند تا آن‌ها ارتباط بهتری در زمین با یک‌دیگر برقرار کنند.

با همه این تفاسیر هدست رادیویی برای داوران فوتبال ایران هنوز در حد یک آرزو باقی مانده ودر روزهایی که اشتباهات داوری صدای بسیاری از تیم‌های لیگ برتری را در آورده، مشخص نیست این ابزار نه‌چندان گران‌قیمت چه زمانی به ایران می‌آید و در اختیار داوران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها