کد خبر : 1982782 | 06 آذر 1402 ساعت 12:19 | 26.1K بازدید | 17 دیدگاه

مارکز مربی بعدی بارسا؟

حرکت عجیب لاپورتا: ژاوی باید بترسد

حضور خوان لاپورتا در ورزشگاه برای تماشای بازی تیم دوم بارسلونا از نظر بسیاری چراغ سبز او به رافا مارکز و زنگ خطر برای ژاوی تعبیر شده است.

حرکت عجیب لاپورتا: ژاوی باید بترسد

به گزارش "ورزش سه"، یک روز بعد از توقف بارسا در زمین رایووایه‌کانو که در نهایت منجر به افزایش فاصله این تیم با صدر جدول (بعد از برد دیشب رئال) شد، خوان لاپورتا برای تماشای بازی تیم دوم باشگاه راهی ورزشگاه شد. بارسا اتلتیکو با کورنی‌یا بازی داشت و رئیس برای اولین‌بار در فصل جاری بازی این تیم را از نزدیک به نظاره نشست. حرکتی که از نظر اسپورت مشکوک بود.

1959169

نشریه نزدیک به بارسلونا نوشته است که لاپورتا اصلا از روند نتیجه‌گیری و شکل بازی‌های بارسا در فصل جاری راضی نیست و هرچند علنی از ژاوی حمایت می‌کند ولی در ملاقات‌های خصوصی با مربی به وی هشدار داده که این روند باید تغییر کند. 

1959222

تیم نه خوب بازی می‌کند و نه مطابق انتظار نتیجه گرفته است. بارسلونا اکنون تیم چهارم جدول است و سه بازی بسیار حساس برابر پورتو، اتلتیکو و خیرونا پیش‌رو دارد که می‌توانند سرنوشت بارسا در فصل جاری را تا حدی مشخص کنند.

1887282

اسپورت نوشته است که رافا مارکز، مربی تیم دوم بارسا، شدیدا مورد علاقه لاپورتا قرار دارد و او گزینه اول جانشینی ژاوی در صورت ادامه این روند بد خواهد بود. در واقع لاپورتا بدون اینکه حرف بزند، با یک اقدام عملی حمایت خود را از مارکز نشان داده و ژاوی حالا باید خطر را بیخ گوشش احساس کند.

دیدگاه‌ها