کد خبر : 1982784 | 06 آذر 1402 ساعت 12:20 | 10.3K بازدید | 10 دیدگاه

بازگشت آیمریک لاپورت به فهرست النصر

آیمریک لاپورت در حالی به فهرست النصر برای بازی با پرسپولیس برگشت که گفته می‌شد این بازیکن مصدوم است و قطعا این دیدار را از دست داده است.

بازگشت آیمریک لاپورت به فهرست النصر

به گزارش "ورزش سه"،  لوئیس کاسترو سرمربی تیم النصر عربستان در اقدامی عجیب نام تالیسکا ستاره برزیلی خود را مثل بازی رفت مقابل پرسپولیس از لیست نفرات خارجی تیم خود خط زد. او همچنین الکس تلس برزیلی که در بازی‌های اخیر به عنوان مدافع چپ در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفته بود را مثل بازی رفت با پرسپولیس کنار گذاشت.

اما نکته عجیب درباره فهرست خارجی‌های النصر برای بازی امشب بازگشت آیمریک لاپورت مدافع مشهور اسپانیایی به لیست زردهای ریاض بود.

لاپورت در حالی وارد فهرست تیمش شد که گفته می‌شد مصدوم است و به این بازی نمی‌رسد. این مدافع اسپانیایی که فصل قبل با منچسترستیی سه‌گانه برده بعد از بازی مقابل الخلیج در لیگ عربستان که 13 آبان برگزار شد و زننده گل تیمش بود سه بازی بعدی مقابل الدحیل (دیدار برگشت) ، الوحدا و الخدود را به دلیل مصدومیت از دست داد. او همچنین در دو بازی اخیر تیم ملی اسپانیا در مرحله مقدماتی یورو 2024 مقابل قبرس و گرجستان هم غایب بود.

با این حال لاپورت حالا یکی از بازیکنان فهرست کاسترو برای بازی با پرسپولیس است و حتی گفته شده شاید در ترکیب اصلی بازی کند.

1959171

دیدگاه‌ها