کد خبر : 1982786 | 06 آذر 1402 ساعت 12:23 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

نارضایتی سرمربی شارجه قبل از اخراج احتمالی

شارجه امارات در دیداری مهم در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان صدرنشین گروه دو میزبان السد قطر خواهد بود.

نارضایتی سرمربی شارجه قبل از اخراج  احتمالی

به گزارش "ورزش سه"، شارجه با 8 امتیاز، یک امتیاز بیشتر از نسف ازبکستان و 4 امتیاز بیشتر از السد در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته و الفیصلی اردن با سه امتیاز در رده آخر قرار دارد.

پیروزی یک گله شارجه می‌تواند حکم صعود این تیم را امضا کند آن هم پس از بازی رفت بین دو تیم که با تساوی بدون گل به پایان رسید، زیرا در صورت پیروزی نسف بر میزبان خود الفیصلی، تیم ازبک برتری این تیم را تهدید خواهد کرد.

کوزمین اولاریو رومانیایی، سرمربی شارجه، پس از انجام دو بازی مهم داخلی در عرض شش روز، از آمادگی تیمش قبل از بازی السد راضی نبود، جایی که با شکست 1-2 مقابل الاتحاد کلبا در مرحله یک‌چهارم نهایی، شانس قهرمانی جام اتحادیه امارات را از دست داد و سپس با نتیجه 3-3 مقابل البطائه مساوی شد.

کوزمین پس از بازی البطائه گفت: برنامه‌ریزی‌ها به ما فشار آورد و اتحادیه فوتبال امارات از به تعویق انداختن بازی ما با البطائه (پنجشنبه) خودداری کرد، حتی اگر این مهم‌ترین بازی برای ما در این فصل باشد. این مسئله در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد که دوشنبه به مصاف آن می‌رویم، ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و از استرس رنج می‌بریم  اما حریف راحت بازی می‌کند.

گفته می‌شود موقعیت این مربی رومانیایی در تیم شارجه بسیار ضعیف شده و در صورت پیروز نشدن مقابل الفیصلی شاید اخراج شود.

در همین گروه نسف ازبکستان با حریف اردنی خود الفیصلی دیدار خواهد کرد که به دنبال پیروزی است به امید اینکه شارجه به عنوان صعودکننده از رده اول زمین بخورد. تیم ازبکستانی 7 امتیازی است و برای دومی شانس دارد آن‌هم در حالی که تیم اردنی سه امتیاز دارد.

دیدگاه‌ها