کد خبر : 1982788 | 06 آذر 1402 ساعت 12:30 | 48.3K بازدید | 13 دیدگاه

افسوس که در بارسلونا ناکام ماندم

اگر در بارسا مثل پورتو بودم، توپ طلا می‌بردم

ریکاردو کوارشما یک فصل بد در بارسلونا داشت ولی وقتی به پورتو پیوست، فوتبالش متحول شد. عدم درخشش در بارسا از افسوس‌های فوتبالی ستاره خوش‌تکنیک پرتغالی است.

اگر در بارسا مثل پورتو بودم، توپ طلا می‌بردم

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو کوارشما در اسپورتینگ لیسبون وارد دنیای فوتبال حرفه‌ای شد و فصل 04-2003 نیز برای بارسلونا بازی کرد که البته اصلا مطابق انتظارات نبود. 

کوراشما تنها یک گل برای بارسا زد و در پایان همان فصل به پورتو پیوست تا متحول شود. او چهار سال بسیار درخشان با پیراهن پورتو داشت.

1959174

کوارشما در آستانه دیدار حساس بارسا و پورتو در دور گروهی لیگ قهرمانان به نشریه آبولا گفت: «پورتو از هر نظر باشگاهی بزرگ و پرافتخار است اما بارسا در مقایسه، باشگاهی است که هر بازیکنی رویای حضور در آن را دارد. برای من حضور در این دو باشگاه افتخار بود و احساس غرور می‌کنم که روزی برای بارسا و پورتو بازی می‌کردم.»

1959175

کوارشما ادامه داد: «یکی از حسرت‌های فوتبالی که رهایم نکرده، ناکامی‌ام در بارسلونا بود. افسوس که نتوانستم در بارسا خودم را نشان بدهم. برای من شخصا بازی در بارسا یک رویا بود و اگر در بارسا هم مثل پورتو خوب بازی می‌کردم، شانس بردن توپ طلا را داشتم. بله من می‌توانستم در بارسا توپ طلا ببرم اما خوب کار نکردم.»

دیدگاه‌ها