کد خبر : 1982803 | 06 آذر 1402 ساعت 13:05 | 36K بازدید | 12 دیدگاه

لونین پس از کلین‌شیت

پیغام برای آنچلوتی: به من بیشتر بازی بده

آندری لونین دوست دارد در غیاب تیبو کورتوا گلر اصلی رئال باشد و در بازی‌های اخیر خوب نیز کار کرده با این حال او تابع تصمیم نهایی آنچلوتی خواهد بود.

پیغام برای آنچلوتی: به من بیشتر بازی بده

به گزارش "ورزش سه"، آندری لونین دیروز بار دیگر درون دروازه رئال به میدان رفت و نمایشی قابل قبول برابر کادیز داشت. 

رئال 3-0 برد اما لونین در یکی دو صحنه با واکنش‌های عالی خود اجازه نداد تیمش گل دریافت کند. یک کلین‌شیت خوب برای گلر اوکراینی تا نشان دهد شایسته اعتماد بیشتر است، هرچند در پایان بازی کارلو آنچلوتی گفت که روزی که کپا دیگر مصدوم نباشد، او گلر اصلی تیم خواهد بود.

1952894

لونین بعد از بازی گفت: «بازی خوب و در برخی دقایق دشواری بود. پیروزی در زمین کادیز همیشه سخت است ولی سه امتیاز ارزشمند را کسب کردیم و باید به همین روند ادامه دهیم.»

لونین ادامه داد: «از همان دقیقه اول برای برد وارد زمین شدیم و این ذهنیت فاکتور مهمی است. نمایشی کامل که با یک برد سزاوارانه همراه شد. من هم سعی کردم درون دروازه بهترین عملکردم را نشان دهم و فکر می‌کنم یک شوت سنگین را نیز مهار کردم. نیازی به صحبت زیاد در این مورد نیست چون من تنها به وظیفه‌ام عمل کردم. وقتی هر هفته بازی می‌کنید، فرم بهتری پیدا می‌کنید و این طبیعی است که بازی به بازی بهتر شوم. حالا اعتماد به نفسم بیشتر شده است.»

بازگشت به نیمکت بعد از بهبودی کپا: «طبعا دوست دارم همیشه بازی کنم و البته تابع تصمیمات مربی هستم. امیدوارم بتوانم بازهم برای رئال به میدان بروم ولی در نهایت هرچه آنچلوتی بگوید.»

دیدگاه‌ها