کد خبر : 1982809 | 06 آذر 1402 ساعت 13:10 | 38.5K بازدید | 10 دیدگاه

کار با آنچلوتی به سود او شده

بلینگام، تو چقدر خوش‌شانسی پسر!

اسطوره رئال معتقد است جود بلینگام خوش‌شانس است که زیر نظر مربی‌ای چون کارلو آنچلوتی کار می‌کند و شاید در شرایطی متفاوت نمی‌توانست انقدر بدرخشد.

بلینگام، تو چقدر خوش‌شانسی پسر!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام دو بازی برابر براگا و والنسیا را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی از وقفه بازی‌های ملی برای ریکاوری بهترین استفاده را برد. او دیشب در ترکیب ثابت رئال برابر کادیز قرار گرفت و توانست در برتری 3-0 رئال، گل سوم تیمش را به زیبایی بزند.

جود حالا در 15 بازی رسمی برای رئال 14 گل زده و بسیاری معتقدند او یکی از نامزدهای اصلی توپ طلای 2024 خواهد بود. یکی از آن‌ها پردراگ میاتوویچ است.

1959154

اسطوره رئال که با گل او در فینال 1998 لیگ قهرمانان، رئال توانست یوونتوس را شکست دهد، به کادنا سر گفت: «جود در همان هفته‌های ابتدایی نشان داد رئال چه خرید ارزشمندی داشته و حالا هر هفته ثابت می‌کند 103 میلیون یورو نیز برای او کم بود. البته من می‌خواهم به یک نکته‌ای اشاره کنم و آن‌هم خوش شانسی جود است. در اینکه زیر نظر مربی‌ای کار می‌کند که بازیکنان عاشقش هستند. آنچلوتی به ستاره‌های تیم آزادی عمل می‌دهد و آن‌ها را محدود نمی‌کند. او کاری کرده ما توانا‌یی‌های بلینگام را در زمین شاهد باشیم.»

1942646

میاتوویچ ادامه داد: «بلینگام تا همین‌جا به اندازه کل فصل قبل در دورتموند گلزنی کرده است. مطمئنم با ادامه همین روند، یکی از مدعیان جدی فتح توپ طلا خواهند بود. این حس را دارم که جود به زودی رهبر رئال در میدان خواهد شد. هم‌تیمی‌ها عاشقش هستند و این از صحبت‌هایشان مشخص است. او یک حرفه‌ای به تمام معنا و بازیکنی دوست داشتنی است. زبان می‌تواند یکی از مشکلاتش باشد اما روابط عمومی او عالی بوده و او را سرحال و قبراق در هر تصویری می‌بینیم. نظراتی که بازیکنان رئال در مورد جود می‌دهند، فوق‌العاده‌اند.»

دیدگاه‌ها