کد خبر : 1982812 | 06 آذر 1402 ساعت 13:30 | 23.4K بازدید | 31 دیدگاه

مدافع چپ النصر مقابل پرسپولیس، نه تلس نه قاسم!

چنانچه پیش‌بینی نشریه الریاضیه از ترکیب النصر مقابل پرسپولیس درست باشد مدافع چپ این تیم نیز یک بازیکن کاملا نیمکت‌نشین خواهد بود.

مدافع چپ النصر مقابل پرسپولیس، نه تلس نه قاسم!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که الکلس تلس مدافع چپ برزیلی النصر در بازی‌های اخیر این تیم در ترکیب اصلی به میدان رفته بود اما به‌خاطر محدودیت نفرات خارجی از فهرست بازی با پرسپولیس خط خورد.

تلس در بازی رفت مقابل پرسپولیس هم حضور نداشت و جای او محمد قاسم النخلی بازی کرد که گل بسیار زیبایی هم به ثمر رساند اما این بازیکن هم در سه بازی قبلی تیمش غایب بوده و نامش در لیست دیده نمی‌شد.

با پیش‌بینی نشریه الریاضیه از ترکیب النصر مقابل پرسپولیس آیمن یحیی که در اصل وینگر راست به حساب می‌آید قرار است در نقش مدافع چپ و نزدیک به آیمریک لاپورت بازی کند.

یحیی این فصل در شش بازی لیگ عربستان برای تیمش به میدان رفته اما مجموع دقایق حضورش در میدان به 63 دقیقه می‌رسد. او در شش بازی لیگ اصلا در فهرست تیم حاضر نبوده و دو بار هم بازی تیمش را از روی نیمکت نگاه کرده است.

نکته جالب در مورد این بازیکن اینکه او در بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل شباب الاهلی امارت دقیقه 88 وارد میدان شد و در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده به تالیسکا پاس گل داد

یحیی در بازی رفت مقابل پرسپولیس در لیست تیمش حضور نداشت اما در بازی هفته دوم مقابل استقلال تاجیکستان در نیمه دوم از دقیقه 58 جای محمد قاسم النخلی وارد میدان شد.

او در بازی رفت مقابل الدحیل هم در لیست قرار نگرفت و در دیدار برگشت 9 دقیقه به میدان رفت.
این بازیکن 22 ساله که در تیم‌های ملی پایه عربستان حضور داشته در بازی دوستانه ماه گذشته تیم ملی عربستان مقابل مالی روی نیمکت حضور داشت.

دیدگاه‌ها