کد خبر : 1982813 | 06 آذر 1402 ساعت 13:35 | 35.2K بازدید | 8 دیدگاه

قیچی برگردانی که کمر کاپیتان را شکست!

ضربات قیچی برگردان آلخاندرو گارناچو به اورتون دلیلی شد تا خاطره ضربه قیچی برگردان خطرناک فابریسیو کولوچینی، کاپیتان سابق نیوکسل، زنده شود.

قیچی برگردانی که کمر کاپیتان را شکست!

به گزارش "ورزش سه"، آلخاندرو گارناچو، بازیکن جوان منچستریونایتد، آخرین بازیکنی است با ضربه قیچی برگردان موفق به گلزنی شده است. او در بازی شب گذشته مقابل اورتون یک ضربه بی نظیر را به گل تبدیل کرد.

ضربه قیچی برگردان بین فوتبالیست‌‎های مطرح یک تکنیک دیدنی شمرده می‌شود که برای مثال کریستیانو رونالدو، زلاتان ابراهیموویچ و گرت بیل از این طریق گل‌های زیبایی به ثمر رسانده‌اند.

ضربه گارناچو باعث شد تا علاقه‌مندان به فوتبال یاد و خاطره فابریسیو کولوچینی را زنده کنند. کولوچینی، مدافع سابق نیوکسل، در فوریه 2013 سعی داشت اینطور به توپ ضربه بزند اما حاصل آن 7 هفته خانه نشینی بود!

1959206

این بازیکن در دیدار مقابل ساوتهمپتون نزدیک به پرچم کرنر تحت فشار بازیکن حریف بود که به جای اجازه خروج به توپ و شروع مجدد با پرتاب اوت دستی، تصمیم گرفت با قیچی برگردان هیجان هواداران خودی را به اوج برساند.

پس از این ضربه او به طرز بدی روی زمین فرود آمد که منجر به شکستگی دو استخوان پشتی‌اش شد. به همین دلیل او بیشتر مسابقات باقی‌مانده فصل 13-2012 را از دست داد.

او در آرژانتین مورد مداوا قرار گرفت و در نهایت به نیوکسل بازگشت که برای 3 هفته پایانی لیگ در دسترس بود. کولوچینی در مجموع 274 بازی برای این باشگاه انجام داد و 7 گل به ثمر رساند.

این بازیکن در سال 2021 در سن 39 سالگی کفش‌هایش را آویخت و از فوتبال خداحافظی کرد. کولوچینی همچنین بین سال‌های 2003 تا 2014 در 39 بازی رسمی برای آرژانتین بازی کرد.

دیدگاه‌ها